onsdag, september 29, 2010

Lär dig spela trummor på Phuket!

Varför inte pimpa semestern och ta trumlektioner! Ging tänker bara spela några stora konserter i vinter, han tänker istället återuppta trumlärar-sysslan. Ni får gärna hjälpa till och sprida informationen, är säker på att det finns massor av folk som skulle vilja lära sig spela trummor och Ging är en mycket duktig lärare. Oavsett om du knappt hållit i en trumpinne eller är en teknisk skicklig trummis har Ging något att lära ut. Klicka på bilden för att läsa mer.

Boka tid för lektioner på info@gingdrummer.com Ni kan skriva på svenska det är jag som svarar. Det kostar bara 1000 baht för två timmars lektion. Ging tar emot elever från mitten av nästa månad i vårt hörn av världen, södra Phuket.



9 kommentarer:

  1. Det skulle jag gärna göra men kommer inte till Phuket i år tyvärr.

    SvaraRadera
  2. Har han hörselskydd och tålamod?
    På ungdomsläger spelade jag trummor i valstakt, kantorn hemma byn försökte lära mig spela orgel, katten gick ut när jag prövade farsans fiol,dragspelet har jag kvar-du kan väl börja på dom vita knapparna, du hör väl när det låter fel!
    Dåtidens pedagogik.
    Ging har säkert modernare metoder!
    Tror du han står ut?
    Pelle-Unplugged

    SvaraRadera
  3. Lena_c, du får ta det nästa gång!

    Anonyma musiker-Pelle; om du i "Kommentera som:" väljer namn/webaddress kan du fylla i dagens namn, åtminstone funkar det så hos mig.

    Tycker du absolut ska spela trummor med Ging! Det är otroligt modernt, man spelar på digitala trummor, du har hörlurar och det låter som ett fullt trumset - men bara du hör, så du kan spela fel hur mycket som helst utan att irritera någon ;-) Ging har dessutom en ängels tålamod och kan repetera samma sak hur länge som helst utan att bli rastlös!

    Vill du prova så börjar Ging ta emot elever om ett par, tre veckor.

    SvaraRadera
  4. Vilken strålande idé - trumlärare! Och lite skillnad på arbetstider! Fast hoppas att Ging har någon konsert medan vi är på plats.........

    SvaraRadera
  5. Marie-Anne; annars får du spela med honom, istället för att lyssna...

    SvaraRadera
  6. Hur pass nya nybörjare skulle han stå ut med? Skulle en tjock gammal tant som jag som aldrig spelat trummor förr platsa?

    :)

    SvaraRadera
  7. Matilda, absolut! Inga problem alls, han har ju en egen "gammal, tjock tant" ....

    Men är det inte en aaaaning lång resväg för dig?!

    SvaraRadera
  8. :)

    Jo, men alltså, jag behöver ju några mellanlandningsstationer varje gång jag åker till Sverige. Phuket är liksom halvvägs och ganska så perfekt. Sen gäller det förstås att få ändan ur vagn och faktiskt komma iväg över huvud taget! Jag tänker alltid "ska bara... först".

    SvaraRadera
  9. Jamen Matilda, nu "ska du bara... boka"! Moroten: du ska bli världens bästa rock-runda tant-trummis!

    SvaraRadera