söndag, augusti 29, 2010

Söndagsnjutning på Phuket

Shoppade fyra shorts, en kjol och fyra blusar uppe på Promthep idag. Det är Phukets södra udde och mer känt för utsikten än shoppingen, men utsikten för bra shopping är strålande däruppe. Jag prutade inte ens, 1 500 baht är ett helt okej pris för allt detta tycker jag. Nu är det sent på kvälllen och Ging och jag har just kommit hem från en middagsnjutning i Rawai, vissa dagar är livet otroligt trevligt. Dagen idag var en sådan! Bilderna är från fyndaffären och Janui Beach där jag stannade till och intog en macka. Man blir lite hungrig av att shoppa loss.

4 kommentarer:

  1. Februari säger jag bara......... Måste till den shopen..... och tillbaka till Yanui.......... och äta i Rawai.....
    Låter som om ni har haft en underbar dag!

    SvaraRadera
  2. Hmmm... mycket planer nu, ni måste väl vila också ;-)

    SvaraRadera
  3. Va du skojar? Allt det som är ppå bilden??? WOW!!

    SvaraRadera
  4. Förstår att du stammar, det skulle jag göra om jag fick en hel affär för 1500 baht också ;-)

    SvaraRadera