lördag, augusti 28, 2010

Ny stil för Ging

"Det är för varmt när man kroppsarbetar så här på dagtid" sa’ Ging som brukar arbeta nattetid. Sagt och gjort, han gick till frisören och klippte av allt det långa håret. Ging har fått energifnatt, han gräver, cementerar och designar om Malee Gardens trädgårdar. Till hjälp har han fnitterlisa och vår alltiallo Ann. Visserligen ser Ging nästan farlig ut här, men han är lika söt och rar med kort hår som med långt ;-)

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

7 kommentarer:

  1. Måste vara skönt i värmen med kortare hår. Själv är jag glest beströdd på skallen och är vi är i Thailand är ju det en fördel fast jag sneglar avundsjukt på alla med tjockt långt hår!

    SvaraRadera
  2. Hoppsan!?! Men kort hår är lämpligt och skönt. Hälsa din make att han passar i kort hår (också). Ha det bra, Kram!

    SvaraRadera
  3. Ging är ju jättefin med kortare hår och ser inte särskilt farlig ut, ha, ha.

    SvaraRadera
  4. Jättesnyggt tycker jag! Fast han var fin i långt hår också! Ska bli spännande att se trädgårdarna - i februari! Kram till er!

    SvaraRadera
  5. Lotta, glestär brahär. Själv har jag pälsmössa och måste klippa ur stup i kvarten, trots att jag har kort. Annars flyter man bort.

    Åsa, ska jag göra! Kram

    Annika, näää inte farlig kanske - men han är snyggare än bilden visar ;-)

    Marie-Anne, det blir bra och "dum-tunnan" förpassas så den inte syns, vilket jagtackar speciellt för ;-)

    SvaraRadera
  6. Ja den var du allt väldigt irriterad på...........

    SvaraRadera