torsdag, januari 14, 2010

Bra middag, dålig fotograf!

Rose-Marie, Håkan och jag hade födelsedagsmiddag på egen hand. Ging måste sova innan jobbet och thaibroder A är så förkyld att han rosslar! Men vi hade så trevligt på egen hand att jag har ont i huvudet idag.

Ging kom förbi på väg till jobbet och ropade Happy birthday. Men fotografen var visst lite fumlig vid det laget så fotobjekten ser rätt förskräckta ut. Även bloggerskan verkar lite överrumplad. Men vem skulle inte bli det när en kattunge försöker stjäla god-kaffet!?


11 kommentarer:

  1. Trevligt med besök och kalas.. Kaffe drinken ser god ut!

    Ha de gott och njut av kaffet i sällskapet!

    SvaraRadera
  2. Det måste vara grädden! Som gjorde att du fick ont i huvudet alltså. Beställ en irish utan kaffe och grädde nästa gång så ska du se att du mår prima!

    Lilla missen klär dig förresten, lite som en elegant värmande boa runt halsen... på Phuket...

    SvaraRadera
  3. Nämen du har ju en sådan där tunika på dig, den passar dig mycket bra. Missen var väl törstig eller ville åt grädden förstås...

    Får väl ta vägarna förbi tunikabutiken någon gång framöver och kolla själv om det finns någon tunika i mina favvofärger

    SvaraRadera
  4. Katarina. Mycket trevligt!

    Hannele, det är Cafe Dome - inte irish. Din teknik funkar inte på mig ;-) Jag ska hålla mig till öl, då får jag aldrig ont i huvet.

    Annika, kattungen var galen! Han kastade sig på mig och klättrade upp (i min fina nys skjorta!) utan förvarning. Det var nog grädden.

    SvaraRadera
  5. Den klär dej den där "gamla trasan"
    den liknar inte riktigt dom du köpte
    är du sådan att du hänger in i garderoben, när Ging undrar har du köpt nytt, nää den har jag haft länge
    Men färgerna passar dig, "Bloggerskan är elegant"
    Var det smeden som bankade dig i huvudet och ville göra klart jobbet, här har byggarna också smitit.

    SvaraRadera
  6. Pelle Elegant, ska du kalla dig Pelle blindtyre istället?! ;-)Det äe ju en av mina nya trasor juuuu!

    Ging har betydligt bättre koll på kläder - både hans och mina - än vad jag har. Ging är betydligt mer fåfäng än undertecknad, hahaha!

    Bloggerskan tackar och niger för smickret.

    Har du tappat bort hantverkare? Dom är säkert i Sukhothai - dit verkar alla som smiter från oss åka...

    SvaraRadera
  7. Ser väldigt trevligt ut! Både "trasan", drinken och kattungen klär dig!

    SvaraRadera
  8. Katter kan ibland vara till visst besvär, så även våra. Såg annars väldigt trevligt ut, avundsjuk =(.Ha det bra och hälsa släkten och mannen, Kram!

    SvaraRadera
  9. Håkan & Rose-Marie ser verkligen ut att njuta & hoppas de gör de nu under de veckorna som de är där :) Ha de bra.

    SvaraRadera
  10. Marie-Anne, det är inte allasom klär i drinkar ;-)

    Therese, RM & Håkan hälsar!

    SvaraRadera
  11. Kaffedrinken ser väldigt god ut!

    SvaraRadera