söndag, januari 24, 2010

Bloggeri, bloggera, bloggeralla!

Vi har stormöte i Ban Sayoarn. Fast stormötet är i det mindre formatet, vi är bara tre personer. Stormötesdeltagarna är alla Thailands-boende och bloggande kvinnor i alldeles lagom ålder.

Idag träffade jag för första gången mina bloggar-kamrater Susanna och Annika.
Ikväll ska jag förmodligen följa med dom till Robert Pub. Förmodligen ganska säkert om jag känner mig själv rätt.
Skål för oss Thailands-bloggande kvinnor - tre trallande jäntor är aldrig fel. Och skål till er andra jäntor och pöjkar också. Livet ÄR en fest just nu - jag har semester, tjohej!

Tillägg några timmar senare: Vår "lagom-ålder" slog till så vårt rockande möte är uppskjutet tills i morgon! Vi vilar oss i form en dag, haha!

8 kommentarer:

  1. Jag skulle gärna vara med i det bloggargänget. Men jag vann inget på Lotto denna gång heller.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vila sig i form är bra, vi får lääääängre fester i vår ålder, man får liksom sprida ut dom lite. Men då varar dom ju längre och det kan väl inte vara fel. Ha det bra och hälsa alla, kram.

    SvaraRadera
  3. Jättekul! Hoppas att du levererar bilder på tjejgänget!

    Kan tillägga att det hade varit roligt att träffa svenska kvinnor i PG också, men det är en bristvara!

    Have fun!

    SvaraRadera
  4. Ja skål på er brudar! Hoppas att ni är utvilade till i morgon så att ni orkar rocka loss rejält.

    SvaraRadera
  5. Har fått ner yngsta dotra med bihang och de gillar oxå Robert så vi kanske ses, but anyway, ha're

    SvaraRadera
  6. Jaha, är det där Susanna är... Undrade vart hon tagit vägen.

    SvaraRadera
  7. Brita, attans lotto!

    Katarina, det vret man aldrig - om det blir bilder alltså. Men en av oss är ju professionell fotograf så nåt lär det välbli. Om inte lagom-åldern slår till igen ;-) Det finns nog mer svanskar över huvud taget i Thailand än på Filippinerna.

    Suss - det är idag och man vet aldrig, det är varmt idag...

    Marie-Anne, Yes madam!

    MatteL, då får du säga hej, vet ej vem du är - eller vet jag det?! Ibland blir man lite förvirrad, det är så mycket folk man träffar.

    Guava, japp - hon badar på Nai Harn!

    SvaraRadera