tisdag, november 24, 2009

Hör ni?


Visst är det nästan så man hör Robert rocka loss trots att det bara är en bild? Bandet körde två set på golfklubben i söndags. Robert lät de andra spela första set utan hans inblandning. Han åt. Mina två svenska kompisar tyckte att det var ett riktigt bra band. När andra set började och Robert tog ton tappade dom hakan och började gräva i väskorna efter mobiler för att spela in. Dom blev så imponerade så vi ska nog in till puben och lyssna vidare om en dag eller två. Eftersom Robert är golfare med noll i handikapp vill han naturligtvis glänsa lite extra för kompisarna på golfklubben, så det var väldigt bra!

Passar på att lägga in en bild på den trevlige trummisen också. Visst är han stilig till och med i öronproppar? ;-) Dom är svenska, vi har dåligt med den varan här även om det börjat dyka upp på apoteken på senare tid. Tills det finns lika bra grejer som vi har i Sverige skickar svärmor ner decibeldämpande öronproppar åt Ging, något som är mycket uppskattat - det blir lite ljudligt där bak på scen.

9 kommentarer:

  1. Kul med en musik kväll..På en golfklubb, där det normalt brukar vara stillsamt, iallafall hör på Cebu.

    Nä. jag hörde inte :).. annars hör jag sk.. bra och skulle nog vara intresserad av öronpropparna,,,, maken klagar nämligen på min superhörsel,,,

    SvaraRadera
  2. Katarina, när golfarna väl har fest gör dom det ordentligt...

    Så du har bra hörsel och dålig fantasi ;-) Se till att någon därhemma skickar öronproppar, jag an inte leva utan det! Kommer nya idag, fast andra sorter - till mig! Det är skillnad på vad man vill dämpa.

    SvaraRadera
  3. Jag har använt öronproppar i hela mitt vuxna liv, ändå hör jag inte vad hustrun säger.
    Den gode Robert ser kraftfull ut, han kan nog slå en sträng.
    Den stilige karl´n på undre bilden känner jag igen.
    Hoppas tillfälle ges att höra dom.

    SvaraRadera
  4. Pelle - hallå hallå - hör du mig? Du måste ta ur propparna när kära frugan pratar med dig ;-)

    Undrar om vi kommer få till nån rockkväll Pelle?!

    SvaraRadera
  5. Kanske jag har knäck kvar i lurarna sedan jag pryade på bageri.
    Tålamod Britt-Marie, tålamod.

    SvaraRadera
  6. Jag diggar Gings silverskjorta stenhårt!

    SvaraRadera
  7. Han ÄR snygg i den! Ging är en sån där som kan ha vad som helst och det ser bra ut... sade frugan avundsjukt ;-)

    SvaraRadera
  8. Tyvärr blev mobilinspelningen en fullständig katastrof! Så när jag kom hem till Sverige igår lyssnade jag på Queens "Somebody to love" - måste säga att jag tycker att bandet gör den väl så bra! Och visst är Ging snygg i sin skjorta!

    SvaraRadera
  9. Va konstigt, jag vet jag svarat Pelle-Knäck tidigare. Blogger gilade väl inte kommentaren... det är väl knäck där också kanke ;-)

    Marie-Anne; Va trist, men mobiler brukar inte vara så bra. Du får komma tillbaka och försöka med kameran istället!

    SvaraRadera