tisdag, juli 07, 2009

Kärt jubileum

Imorgon, 8 juli har Ging och jag varit gifta i 3 år. Samma dag fyller svärfar en massa år - inte helt säker på hur många. Så morgondagen är en firardag, tidigt på morgonen kommer tre munkar för att välsigna oss och nya huset och sen vet jag inte vad det blir. Kanske inget... vi är alla lite trötta.

Det blev nämligen väldigt sena nätter på Phi Phi öarna ;-) En natt och en spelning blev två nätter och två spelningar, som blev tre nätter och tre spelningar! Det var ett sanslöst drag på Reggae Bar! Säga vad man vill om kidsen på Phi Phi, men festa kan dom. Jag återkommer med rapport om rockande poliser, galna amatörboxare och dansande scenockupanter!


15 kommentarer:

  1. Grattis i förskott!
    Vi har 12-årig förlovningsdag idag och bröllopsdag exakt en månad efter er (8 år). Tiden går fort när man har roligt. Som jag skriver "Livet är inte bara enkelt - det är underbart också!"

    Kramar till er bägge!

    SvaraRadera
  2. cotton-johanna8 juli 2009 kl. 01:25

    Grattis på er båda! Minns förra årets 8 juli som vi tillbringade på en bakgård i Stockholm med god thailändsk mat och trevligt sällskap.

    SvaraRadera
  3. GRATTIS TILL ER ALLA 4: DIG, GING, SVÄRFAR OCH HUSET!

    Själv blev jag ett år äldre idag... (Och du vet ju hur mycket, nä hur lite förresten!)

    Ser fram emot din rapport från Phi Phi. Det var nog inte bara kidsen som festade...

    KRAM PÅ ER!

    SvaraRadera
  4. Grattis till er alla.
    Det blir säkert drag här i Malung under nästa vecka men det lär nog inte slå Phi Phi.
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Till lycka med det..

    Oh vilket sommarparty du verkar befinna dig i..:)

    SvaraRadera
  6. Stort grattis och lycka till i nya huset!

    SvaraRadera
  7. Grattis, grattis, grattis, tänk att det gått åtta år. Ha det så underbart, hälsa alla, kram!

    SvaraRadera
  8. Grattis på rätta dagen!

    Kram

    SvaraRadera
  9. Tack alla!

    Rakel, visst är det underbart - livet alltså! Grattis till er med!

    Cotton-johanna; vi får göra om det på bakgården ett annat år. Det var trevligt! Hälsa hela klanen!

    Hannele; jag vet precis hur ung du är! Grattis!

    Brita, tja man vet aldrig. Malung kan förvåna ;-)

    Fotavtryck - jaaaa, jag gillar lågsäsong, hahaha. Då finns tid att festa!

    Lotta; älskar det nya huset. Pool är guld!

    Åsa, nu är du så rolig att jag inte fattar... vad då 8 år? Kram!

    SvaraRadera
  10. Grattis och fortsatt lycka!
    Kram

    Ps. På måndag åker jag till Bangkok ;-)

    SvaraRadera
  11. Tack och lycka till med husjakten Smilla!

    SvaraRadera
  12. Då måste jag be att få gratulera!

    SvaraRadera
  13. Grattis till er treårsdag tillsammans lite i efterskott! =) Minns ert härliga bröllopp! Varma kramar från Cilla i Uppsala

    SvaraRadera
  14. Cilla! Va roligt att höra från dig! Hoppas allt är bra och tack för lyckönskningen! KRAM

    SvaraRadera