onsdag, oktober 22, 2008

Trummis på språng!


Ging gillar att skjuta upp saker för att sedan göra allt på en gång! Så idag springer han runt - runt - runt! För förutom att höstens första gäster kommer imorgon så har han lovat att spela några timmar i Patong, så just nu är han på språng dit. Jag tror visserligen inte att han har en sax i handen, men man vet aldrig! Cymbaler, trumpinnar och dubbelpedaler såg jag i alla fall lastas in i bilen innan han försvann!


Själv tar jag det rätt lugnt idag, det räcker med en som springer!

4 kommentarer:

  1. Har du inte följt med och tittat på när han spelar i Patong?

    SvaraRadera
  2. Nä, inte ikväll. Är det nåt bra blir det fler kvällar. God natt från Phuket!

    SvaraRadera
  3. Men är det inte typiskt manlig? Att skjuta upp allt till stressnivå? Min make vill hellre göra allt på en gång än lite då o då.
    Vi kvinnor vill hellre fördela arbetsbördan.
    Vad vet jag, men så är det hos oss iallafall.

    Och visst har det varit kanonväder under denna monsunperiod?? Det har ju knappt regnat alls.


    kram o må väl!!

    SvaraRadera
  4. Typiskt manligt och typiskt thai dessutom.. å Ging är väldigt typisk, hahaha!

    Kram o må väl ni också!

    SvaraRadera