fredag, oktober 24, 2008

Knockad av romantisk middag


Igår fick jag äntligen min efterlängtade långa middag vid Rawais strand med maken. Vi åt och drack av hjärtans lust och hade sååå trevligt såååå på tu man hand!

Mindre trevligt var det att vakna strax efter fyra på natten och inse att en räka förmodligen var mindre bra... Men det ska ju vara bra att rensa ut magen ibland har jag hört! Dessutom börjar vänster axel att j-vlas nu, den högra är okej i alla fall!

Vojne vojne - tur det finns piller!

2 kommentarer:

  1. Åh fy då!! Stackars dig!!

    Igår ville mamma käka Som Tam en sista gång innan hemfärd. Vi traskade iväg till gatumatstånd.
    Där låg även musslor, krabbor o snäckor i solen o värmen o jäste.
    Mamma undrade om vi skulle köpa med oss lite hem?
    Öhhh- nej tack jag har ingen lust att spö o ev. dö!
    Men konstigt nog så klarar ju thaijarna av att äta sånt utan att bli magsjuka. Kan kroppen verkligen vänja sig mot sånt kan man undra?

    Jag antar att du åt lite fräschare räkor o ändå blev sjuk.

    krya på dig o stoppa i dig alla piller som hjälper!!

    kram

    SvaraRadera
  2. Jag tror man kan bli immun mot vissa bakterier, absolut. Jag är på benen igen - bara akutbantade lite igår... men trist för man blir så klen!

    Kram till er alla som har hela huset för er själva igen!

    SvaraRadera