måndag, augusti 25, 2008

Behöver du skratta?

Har du har tråkigt? Besök Herr Dryck. Sitter du på jobbet kanske du ska vänta - det är väldigt svårt att ta sig därifrån!

Katastrofala omslag heter bloggen som åtminstone får mig att skratta högt - och länge! Besök honom, scrolla ner till de äldsta inläggen och jobba dig uppåt. Titta inte bara på bilderna av de gräsliga, men underhållande omslagen, läs! Hans texter gör Katastrofala omslag till en hit! Jag som är uppväxt vid en dansloge i det smaklösa 70-talet känner dessutom igen många av banden, eller orkestrarna som det hette då. Det gör upplevelsen än mer skrattretande!

Jag har lånat omslaget från Herr Dryck som skriver detta om Ole Dole Doffs omslag:
Alla har vi våra drömmar, men jag undrar vem som drömmer om fyra nakna, bleka, halvgenomskinliga svenskar med stora hår i ett mörkt rum?
. Surfa till skrattfesten här!

Läs andra bloggares åsikter om , , ,

5 kommentarer:

  1. Sjukt roliga omslag! Fast "Hey kids, do you love Jesus?" var nästan lite läskigt!

    Nu funkade bloggkoll igen!

    SvaraRadera
  2. Åhhh- precis min sorts humor!!
    Skall definitivt kika in där.
    Är ju ledig o så det är bara att surfa dit antar jag.

    Soligt o varmt idag igen. Längtar du eller? ;)

    ha det o tack för tipset!

    SvaraRadera
  3. Långrygg, ja liiite creepy var det Jesus-älskarens omslag ;-)

    Familjen V: hoppas du skrattar lika mycket som jag. Fast jag som är aaaaningen äldre kommer ihåg många av omslagen från när dom var aktuella. Fast jag tror dom är (nästan) lika kul för dom som inte sett dom förr.

    Du får avge recension när du besökt Herr Dryck. Det är soligt och skönt här också, så det så. Även om det är lite tyst här hemma...

    SvaraRadera
  4. Men herregud! Var har han fått tag på alla dessa gräsligt fula omslag....

    Men skoj var det - så in i bomben!

    SvaraRadera
  5. Cotton-Johanna; Ja den är sanslös. Och han kanske varit till oss.... vi har många vinylplattor med gräsliga omslag uppe i Bollnäs ;-) Fast inte Jesus-älskaren iaf.

    SvaraRadera