lördag, mars 01, 2008

Snart så...

Det här är Thapwarin Resort på Koh Ngai, en av många bungalowbyar jag ska bo i från och med nästa vecka. Fint va?! Jag känner mig helt frisk, tack och lov, så nu börjar jag verkligen se fram emot min ö-luff.Det här är ett annat ställ jag ska bo på; Sukorn Beach Bungalows i södra delen av Trangarkipelagen.


Jag ska många besöka öar, åka mycket båt, kolla mycket uppgifter och ta mycket bilder. Fast jag tänker läsa, bada och vila också. Min nordiskt bleka uppenbarelse ligger i riskzonen att färgas ;-)

9 kommentarer:

  1. Kolla uppgifter och ta mycket bilder = ny bok på gång eller??

    SvaraRadera
  2. Ser urläckert ut!

    SvaraRadera
  3. Tänkte samma som Eva, ny bok på g kanske? men vilka ställen du bor på, ser ju underbart mysigt ut!!
    Kramelikramen Carina

    SvaraRadera
  4. Jag åker till Svedala 05 April.
    Jag hade tänkt att åka till Phuket väldigt snart, men nu är juh inte du hemma.... Bleh.. Men jag måste åka till Phuket juh. Vad göra nu då.

    SvaraRadera
  5. Nu var det VÄÄÄLDIGT längesedan jag läste din blogg.. Men som alltid lika roligt! Hoppas verkligen du får en skön vistelse i Trang! Kram från Bullmamma/Åsa

    SvaraRadera
  6. Vad arbetssamt och jobbigt de tlåter! ;D
    Ha det underbart!

    SvaraRadera
  7. Hej,härliga bilder o kul läsning! Bifogar ett litet tips.

    Vinn en bok!

    Genom att svara på några frågor om bla senast lästa bok så har man möjlighet att vinna en bok som heter "15 gånger Asien" som är en reseskildring. Jag har själv läst boken och rekommenderar den.

    15 resenärer ger sin bild av en liten del av Asien. Det handlar om starka upplevelser, möten med människor och främmande kulturer, och tankar som uppstår i samband med dessa. Det handlar också om äventyr, naturupplevelser, och meditation. Länder som är representerade i boken "15 gånger Asien" är Indien, Singapore, Laos, Vietnam, Thailand, Kambodja, Malaysia, Indonesien, Kina och Bangladesh. Länk till utlottning av boken: http://www.boktipset.nu/senastenytt.html

    SvaraRadera
  8. Nu får du snart komma hem, längtar efter nya inlägg på bloggen. Fast ha en fortsatt skön semester först!

    SvaraRadera
  9. Lotta Ö: Har precis kommit hem. Det har varit roligt och mycket... återkommer när tid finnes och huvudet är mer påskruvat...

    Sen, vilka lustiga kommentarer som kommit: mobila posten och bokmalen som pluggar sin sida?!

    Eva och Carina; den som lever får se ;-)

    SvaraRadera