torsdag, februari 28, 2008

Resplaner

Nu har jag så mycket resplaner i huvudet att jag blir förvirrad! På Thai-kontoret i förmiddags utbrast jag: Darling - vi är hemma om tre veckor! Det var liiiite fel, glömde bort mars månad. Vi kommer hem till Sverige 11 april!

Innan dess ska jag resa här i landet. Först ska Ging, jag och Anders åka till Phi Phi och partaja med musikerkompisar på tisdag. Varken Ging eller Anders har varit till Phi Phi. Anders tyckte att vi kunde hyra moppar när vi var där. Han såg nästan ut att vilja ändra sina resplaner när jag berättade att det inte finns några vägar att köra på :-)

Killarna åker hem dagen efter och jag drar ut i övärlden i två veckor. Det viktigaste i packningen har jag redan lagt fram, åksjuke-armband och ficklampa.

13 kommentarer:

  1. Inte låter det speciellt mysigt att åka ut på öarna inte, inte ett dugg!
    Jäklar så underbart det låter,
    just nu är jag grymt sugen att åka till just Thailand!
    Feedjit är skojig tycker jag också :-)

    Kramelikramen Carina

    SvaraRadera
  2. Tycker det låter varmt, om det är varmt häruppe måste det ju va supervarmt därnere..:)

    Börjar längta efter Vättern igen..

    Mars,April,Maj..jipiiee ..kalldopp

    SvaraRadera
  3. Strax efter mitt påsklov så skall nog jag boka in en resa till vår huvudstad. Vad härligt det låter att åka runt i Thailands övärld en stund. Ha det så härligt så ses vi snart, kram.

    SvaraRadera
  4. Åh vad ni har tur som kan leva lika mycket i Sve och Thai. Det önskar jag att jag kunde göra också. Jag hoppas att det blir så en dag.

    SvaraRadera
  5. Carina, jooo lite trevligt ska det allt bli ;-)


    Per, det ÄR varmt, men jag får väl ta det chacha! Jag längtar också till kylan, men ska ju snart hem igen. Så du åker hem i maj också - blir ni länge i Sverige?

    Åsa, påsken infaller ju så förbaskat tidigt i år! Långt innan vi kommer hem.

    Eva, japp - inte helt fel. Jag skulle inte vilja vara här året om!

    SvaraRadera
  6. Säkert en månad i vart fall..så lång resa med lillen och allt..

    Nån Phuket tur blev det inte i år heller..fattar inte var tiden tar vägen..

    SvaraRadera
  7. FotavtrycksPer: vi är minst två som inte fattar var tiden tar vägen... jag hann inte till Chinag Mai heller!

    SvaraRadera
  8. Hur är vädret på Phuket nu? Enligt alla väderinstanser verkar det vara regnigt och åska, stämmer det? Från den 4/3 vill jag ha sol i 14 dagar för då komme jag ner!

    SvaraRadera
  9. Idag har det varit blå himmel o ch HETT! Mulet just nu, vilket är bra - det är svalare då.

    Sk#t i väderprognoserna - den här tiden på året är det väldigt varmt vilket skapar spänningar i luften. Så stundom blir det några skurar och åska, men NEJ - det är inte dåligt väder. Det är som när det är riktigt hett hemma på sommaren - då blir det stundom åskurladdningar.

    Ha en trevlig och solig semester!

    SvaraRadera
  10. vad kul att ni skall till Phi Phi!!
    Har inte hört från många som varit där nyligen!

    SvaraRadera
  11. Phi Phi är ng som Patong. Ingen pratar om det men det är fullt med folk! så var det definitivt på Phi Phi också - full rulle alltså!

    SvaraRadera