tisdag, mars 18, 2008

Paradiset tur och retur

Igår kom jag hem från en två veckors rundtur i Trangs övärld. Det har varit väldigt trevligt och mycket rogivande, har vilat upp mig rejält! Semestern har bestått av böcker, bad, hav, strand och långsvansbåtar - och tro det eller ej - jag är faktiskt brun!

Det är mycket att smälta och det är rätt mycket jobb som väntar när man varit borta. Tills jag har hunnit sortera intrycken får ni hålla till godo med en bild från Koh Muk (Koh Mook).


Hotelltips på Koh Muk:
Koh Mook Sivalai Beach Resort - vackra bungalows i fantastiskt läge på suverän strand. 
Koh Mook De Tara Beach Resort som har allt från tältvillor till lyxiga hus vid stranden. 
Hos Cashew Nut Bungalow kan du bo riktigt billigt i tält (finns även vanliga rum)

5 kommentarer:

  1. Jag är inte avundsjuk, jag är inte avundsjuk, jag är inte avundsjuk

    Jo. Det är jag.

    SvaraRadera
  2. Ahhh - det ser härligt ut! Precis ett sådant äventyr jag skulle behöva precis nu!

    Ja, ja, jag skall inte klaga. Även om det kom snö här i Stockholm i natt är det tydliga vårsignaler i luften. Bara en tidsfråga innan den första tussilagon slår ut. Mao. Den mörkaste tiden är med råge över och vi går in i ljusare tider. Ljust när man slår upp ögonen på morgonen ...

    Viktigt för mig!

    Mörkret har verkligen varit en utamaning.

    Vårt äventyr börjar i Oktober och sträcker sig förhoppningsvis 2 månader framåt i tiden. Sommaren är snart här så det känns ganska ok. Vi ses snart :=)

    SvaraRadera
  3. Åh underbart :) Där var härligt i Koh Muuk!
    Men snart så får jag det härligt i Phuket!! wow wow!!

    SvaraRadera
  4. Petra, inte för att strö salt i såren, men det var precis så där paradisiskt lugnt och vackert också!

    Nille, nu har du klarat första vintern. Hur känns det då - var det rätt att flytta hem? Vi kommer hem snart - i sommar SKA vi träffas!

    Matilda, tack!

    Kaarina - ja du kommer att få det sååå bra sååå!

    SvaraRadera