måndag, september 03, 2007

Det ska vi fira!

Nu laddas videon, vi ska gå på Ice Bar ikväll! Det är det mest exotiskta jag kunde komma på för att fira Ging som fyller år idag! GRATTIS!

För Ging lockar snö och is lika mycket som en vit sandstrand lockar en svensk i januari. Bara tanken på att få uppleva minus fem grader får honom att le förväntansfullt. Först ska vi inta heta rätter med vänner på Tjabba Thai (Stockholms bästa thaimat) innan vi går och kyler ner oss på Ice Bar. Det ska bli riktigt kul!

11 kommentarer:

  1. Grattis Ging!

    Säger jag då.

    Se nu till att han klär på sig ordentligt så det inte blir förkylning av det hela.

    Fast jag hörde ju att det är ju inte så varmt utanför isbaren heller.

    Kanske läge för en bastu efteråt. En torr en?

    SvaraRadera
  2. Han hälsar och tackar :-)

    Det bra med Ice Bar är att man får låna varma kläder... så vi behöver nog inte basta efteråt, det är trots allt solsken och 16 grader utomhus. Riktigt skön luft nu!

    SvaraRadera
  3. Han kommer säkert att bli SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ nöjd. Har själv släpat dit lite utlänningar som tycker stället är rätt unikt.
    Sedan får ni väl se till att göra en extratripp hit till Sverige under vintern någon gång också, så han får testa isvaks-bad, snöbollskrig, klistra-fast-tungan-på-en-järnstång-när-det-är-iskallt-ute och andra exotiska vinteraktiviteter!
    /Cotton-Johanna

    SvaraRadera
  4. Men huvva! "klistra-fast-tungan-på-en-järnstång-när-det-är-iskallt-ute"-aktiviteten hade jag förträngt! Han skulle säkert vilja prova det också...

    SvaraRadera
  5. Ha det så treligt! Har också varit där några gånger, det är riktigt hejsan. Jag gillar att allt är is, bord, glasen man dricker ur mm.
    Ett önskemål på er hotell-hemsida.
    Kan du göra bilderna klickbara så att man får upp dem lite större? Tror att fler än jag skulle uppskatta det, det ser ju så läckert ut så storformat skulle sälja...

    SvaraRadera
  6. Vilken bra idé! Ska till Sthlm den 23/9 men visste inte riktigt vad vi ska hitta på en söndag! kväll. Nu vet vi.
    /Japunica-Leena

    SvaraRadera
  7. Jättegrattis till Ging på hans födelsedag.
    :-) Helena

    SvaraRadera
  8. Ging bugar och tackar för uppvaktningen. Rapport kommer!

    Lotta Örjas, tack för tipset, det ska jag göra (när jag hinner)

    Japunica-Leena, boka på nätet - drop-in funkar sällan, för populärt.

    SvaraRadera
  9. Grattis Ging!

    Hoppas ni hade det trevligt på isbaren och att ni hann dricka många drinkar i isglasen!

    SvaraRadera
  10. Jag hann bara dricka en! Men Ging lyckades få i sig en och en halv - en ståtlig italienska svepte ner hans drink med capen. Personalen tyckte synd om Ging så han fick en ny gratis - snällt!

    Tiden gick ju jättefort, men vi tog igen det dåliga drink-drickandet senare... på annan pub ;-)

    SvaraRadera