onsdag, augusti 22, 2007

Ordlös onsdag - Storstadsdjungel

Fler ordlösa finns hos Nejma.

18 kommentarer:

  1. Om ni har en chans, gå och titta utställningen ”Spirit of the Wild” vid Nybroviken i Stockholm. 100 fantastiska bilder av Steve Bloom.

    SvaraRadera
  2. Dit kommer jag att åka i helgen, tack för tipset. Tanken tjusar lite på en tiger i Stockholm.

    SvaraRadera
  3. Ett foto på ett foto alltså.

    Det ser lite märkligt ut... lite malplacerat.

    Han sticker ju som nästan ut ur ramen...

    SvaraRadera
  4. Hade varit kanon om det varit fler människor bakom. Men snygg kombination!

    SvaraRadera
  5. Marsala, tänkte gå dit en mer folkfylld tid för att ta bild. Tittade nämligen på utställningen halv åtta på morgonen... men hann inte!

    SvaraRadera
  6. Gillar rubriken! Håller med Marsala om att det skulle varit fler folk i bakgrunden men som du själv skrev - ibland räcker bara tiden inte till ju. Den rusar allt för fort i storstadsdjungeln!

    SvaraRadera
  7. Ett annorlunda foto som jag gillar mer och mer, ju mer jag tittar på det. Väcker mer än tusen ord...
    Det var många mer på en gång ;)

    SvaraRadera
  8. Kul ord- och bildlek! Synd att jag inte kan se utställningen...

    SvaraRadera
  9. Jag håller med. Gå och titta. Fantastiska bilder. Såg utställningen i Amsterdam tidigare i somras.

    SvaraRadera
  10. Bra bild, håller oxå med att tigern nästan sticker ut ur ramen, coolt!

    SvaraRadera
  11. Tack för tipset! Jag får försöka komma ihåg det!

    SvaraRadera
  12. cool bild! en tiger i staden :)

    SvaraRadera
  13. Får en känsla av att storebror ser mig. Tycker hans ögon säger det. Häftig bild!

    SvaraRadera
  14. Katter kan man hitta var som helst, dom hämtar man inte där man lämnat dom, fråga mig som har två småmissar.

    SvaraRadera
  15. Uh, den ser levande ut!

    SvaraRadera
  16. Häftig bild, men det är för långt bort för att jag ska kunna gå på utställningen.

    SvaraRadera