måndag, maj 07, 2007

Avskuren - IGEN!

Sa har ser det ut alltfor ofta i vart grannskap. Jag ljuger inte om jag sager att vi haft tjugotalet elavbrott den senaste veckan!

Telefonbolaget lovar att de ska fixas imorgon, men tror jag inte pa forran jag ar uppkopplad igen. Med tanke pa att det tog mer an en vecka nar de forra gangen lovade tva dagar sa kanske vi inte ses har forran vi ar tillbaka i Sverige! Till nasta sasong ska jag skaffa CAT, det enda bredbandsbolag som verkar funka.

Nu vill jag hem till fungerande el och telefoner, usch va detta ar trist! Ging vill ocksa till Sverige, men inte for att Internets skull.

6 kommentarer:

  1. Jag ska sluta klaga på
    vårt internet....
    Välkomna hem
    Rose-Marie

    SvaraRadera
  2. Hej!
    När ska ni åka hem och hur länge blir ni i Sverige? Vi ska hem i augusti och det vore ju hur kul som helst om vi kunde träffas. Det var ju några år sedan sist.

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Vilken tur att det snart är dax för hemresa till Svea Rike då!
    Hem till Bollnäs igen!
    Faktiskt gillar jag den här årstiden i Sverige, våren är så ju attans vacker!!
    Kramen Carina

    SvaraRadera
  5. Det är lite småkallt i Stockholmstrakten men jag vill hälsa er välkomna till Sverige :)

    Skall ni på Carabao konserten?

    SvaraRadera
  6. RM: ja sluta klaga, svenska uppkopplingar är fenomenala i jämförelse!

    Eva: hemma tills början på oktober (tror vi). Skulle vara hur kul som helst att ses - till slut... det var ju ett tag sen!

    CArina; Jaaa, våren i Sverige är svårslagbar. Vi har just kommit hem - SKÖNT!

    Nille: Oooh va skönt det var att ta det första kyliga, syremättade andetaget! Ging extra glad pga av kylan ;-) Carabao, ja om vi har praktisk möjlighet. Ging har delvis utbildat trummisen i Carabao och känner hela högen.

    SvaraRadera