lördag, november 27, 2010

Två veckor går fort

I två veckor har mor Gunbritt och mostrarna Kristina och Ingrid varit hos oss. Dom har bott i Malee Gardens villa och trivts mycket bra med huset, trädgården och omgivningarna. Många middagar, långa massagepass, sol och bad, Loy Kratongfirande och samlade födelsedagskalas har förgyllt dagarna och nätterna. Men nu är det roliga slut för denna gång. Släkten på väg hem till snö och kyla, dom checkar in precis i detta nu. Tack för den här tiden - vi ses i vår!





7 kommentarer:

  1. Jag gläder mig åt besöket som du har haft.

    SvaraRadera
  2. Hej på er!

    Vad trevligt med besök från tre trevliga brudar!
    Mamma , mångalen och ännu en moster.
    Det ser ut som ni hade en underbar tid.
    Ha en bra december.
    Kram från Helena :-)

    SvaraRadera
  3. Oj vilka tjusiga damer! Ingen tvekan vem du ärvt dina "hår-gener" från. Härliga "sanuk"-bilder!

    SvaraRadera
  4. Två veckor går väldigt fort! Men de - och ni - ser ut att ha haft det underbart! Och såklart de trivdes i Villan!

    SvaraRadera
  5. Brita, jag med!

    Helena, din målgalning och min mångalning borde fira Loy Kratong tillsammans ;-)

    Hannele, det har du nog rätt i!

    Marie-Anne, jaaa - det var väldigt trevliga veckar!

    SvaraRadera
  6. Släkten kommer och släkten går, bara vänskapen består!
    Vem var det som skaldade den? Pelle-Poet det var bara några sekunder sedan.
    Själv väntar vi barnbarn med kompis, det bli trevligt.
    Fast de skall på "Full Moon Party" så då upplever man "oro" i kroppen som förr i tiden.
    PS Vad du är lika din mamma till utseendet! Själv är jag lika min mamma till sättet DS

    SvaraRadera
  7. Den var bra Pelle-Poet! Förstår oron för fullmåne-kalsande ungdomar... men det är sanslöst roligt om man är i rätt ålder. Du får banka in lite bondförnuft i dom innan dom åker ;-)

    PS, jag blir mer och mer lik henne. Du måste ha en go mamma ;-) DS

    SvaraRadera