söndag, november 29, 2009

Hard Rock Cafe har öppnat i Patong


Nu finns dom äntligen på plats! Hard Rock Café öppnade i helgen efter att ha skjutit upp starten flera gånger. Mer Chang band heter deras husband. Vilka dom är vet jag inte, men dom är säkert bra. Har aldrig varit på ett Hard Rock som haft dåligt band!

När jag har tid ska jag kolla in Hard Rock i egen hög person, fast det kanske tar ett tag innan jag kommer till skott. Jag kanske till och med väntar in Mister Tom som kommer i februari.

5 kommentarer:

  1. Du är väl insatt i musikens värld i allmänhet och rockmusikens i synnerhet.
    Rocken är odödlig, själv fördrar jag lugna låtar, man vill ju hålla om brudarna, på min tid frågade man: "får jag lov eller skall vi dansa först"
    Och "tangorabatt" försökte man odla.
    Men rocken finns där även om den inte är så hård.
    Numera är det mest "överrock" och "morgonrock" som gäller.

    SvaraRadera
  2. Åhhhh, nu har ni både "Hard Lock å Lotuuut" bra jobbat.

    Hard Rock i Bangkok är så nedra kallt, man måste sätta på sig en extra tröja om man skall besöka stället, why!!!? Ha en bra dag/S

    SvaraRadera
  3. Pelle Tango, jag hade oönskad morgon-rock i morse! Grannen hade disko - högt disko! Här som det annars är knäpptyst dånade det mellan husväggarna.

    Susanna, Säger dom Lotuuus uppe i Bangkok? Här säger dom Låtaaaas.

    Hard rock kylerner för mycket överallt i världen. Förmodligen i Patong också. Ha det så bra du med Susanna!

    SvaraRadera
  4. Lotuuus får man inte enligt frun säga då det är ett väldigt fult ord på thai, hon vägrar dock upplysa mig vilket ord det är. Hälsningar flor

    SvaraRadera
  5. Jaså det är Flor som är Pla!

    Och jaså igen, Lotuuus är dåligt. Så fort Ging vaknar (inom ett par dagar, haha) ska jag fråga. Få se om han vill svara ;-)

    SvaraRadera