söndag, maj 10, 2009

Färgglad kille

Ging ser helt galen ut... men det är han inte. Han är däremot tokigt bra på att måla! Han extraknäckte som målare i unga dagar när han gick i skolan. Han har dock samma sprätt-tendens som mig. Jag målar med hela kroppen, det gör även Ging. Han har lyckats måla Mike lite också, haha! Och muren och trädgården blir sååå snygg. På bilden ser det ut som vi målar vitt, men det är fotografens fel. Muren är sandfärgad med dragning åt gult.

Vi har ca 40 meter mur att renovera så det tar några dagar, minst. Nu är det snart dags för middag så det är hög tid att försöka skrubba bort färgen!

4 kommentarer:

  1. Det ser härligt ut, jag kommer och inspekterar någon gång. Ja, inte er utan snarare målarfärgen ni fått på muren.Ta det lugnt med "musarmen" och målarpenseln, kram.

    SvaraRadera
  2. Det där ser roligt ut. Och snyggt blev det också.

    SvaraRadera
  3. Åsa, du känner mig bättre än vad jag gör ;-) Visst målade jag på utan att ta hänsyn till armen... så nu vet jag att jag framöver kna måla i ca 2 timmar, inte mer. Tur Ging & Joy är bra på att måla!

    Suss, jättesnyggt blir det. När det är klart ska jag visa upp trädgården.

    SvaraRadera
  4. Åhhhhhhhhhhhhhh jag älskar att måla, tycker det är så kul!

    Jag är den som fixar och donar med sånt hemma ;-)

    Fiiint blir det!

    SvaraRadera