fredag, mars 13, 2009

Skön musik väntar

Idag har Ging & co sista repet inför morgondagens Grand Opening på Jammin’. Tycker det ska bli spännande att få höra dom, tror det är riktigt bra! Fast jag tror inte bandet har något namn än. Det är i alla fall väldigt duktiga musiker (psst Herteborna, gitarristen jag väckte är med) och dom har dessutom en annorlunda låtlista. Det är lite modernare grejer än vad man vanligtvis hör på Phukets pubar. En av låtarna är Where ever you will go med The Calling som jag älskar! Att videon visar Pearl Harbour har egentligen inget med låten att göra. 




7 kommentarer:

  1. Den var jättebra!
    Jag har precis installerat klart min Pro och upptäcker nu vilket härligt ljud det är i den!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Nämen Rakel - har jag hittat en låt som till och med du gillar! Då är den bra!!! ;-) kram

    SvaraRadera
  3. Sååå bra!
    Skulle vara kul att höra den med thaisound : ).

    Åsa

    SvaraRadera
  4. Åh Pearl Harbor!

    Spana gärna in vår blogg och beundra de fantastiska barncitaten!

    www.arntyochmirry.se

    SvaraRadera
  5. Åsa, ja det ska bli intressant och höra hur den låter i deras tappning ;-)

    SvaraRadera
  6. En underbar låt!

    Hertebor skriver du om, vet du att det finns ett Herte på Gotland också? Där bor jag en månad varje sommar.

    SvaraRadera
  7. Det visste jag inte! Då bor ju ni hemma hos mig, fast ändå inte ;-)

    SvaraRadera