söndag, mars 08, 2009

Dålig film glittrar bra!


En del har fin vattenskål, eller hur?


Jack och Mike är jätteduktiga, dom har inte druckit upp en enda fisk (vad vi vet). Vår damm är inte bara full av fisk, där finns även extra action!

Vi brukar aldrig köpa dvd-kopior, men när vi snubblade över senaste Bond-filmen kunde vi inte hålla oss. Den var av jättebra kvalitet sa’ säljaren. Jo tjosan, filmen var inspelad i biograf med videokamera - helt omöjlig att titta på. Men återvinning är bra, så nu ligger James Bond och glittrar i fiskdammen istället!

10 kommentarer:

  1. Vilken bra idé. Den köper jag. Kramar

    SvaraRadera
  2. Det är Ging som är fyndig, inte jag ;-)

    SvaraRadera
  3. Jaha, det blev en "hoppsan" video av den.
    Hoppsan hink har man när man campar med husvagn, när gråvatten hinken blir full och skall tömmas råkar man
    stöta ikull den och då säger man "hoppsan" När jobbet införde kör journaler tappade montören den i oljebaljan "hoppsan"

    SvaraRadera
  4. Allt är inte guld,Bond,eller äsch, som glimmar. Men fräsigt och innovativt =)

    SvaraRadera
  5. Hoppsan Pelle, bara du inte tappar huvudet! HUr länge blir ni kvar? Jag tycker denna säsong gått orimligt fort.

    Åsa, det är naturligtvis ÄSCH som glimmar!

    Katarina, det vet jag inte om jag tycker den är... men det är en fin hund ;-) och fina fiskar!

    SvaraRadera
  6. James Pond ;)

    Förlåt!

    SvaraRadera
  7. Det var fyndigt Långrygg! :-)

    SvaraRadera