fredag, november 21, 2008

Björn Borg & John McEnroe i Bangkok


John McEnroe och Björn Borg kom till Bangkok idag. De ska också demonstrera... fast inte politiskt. De ska helt fredligt demonstrera hur man spelar tennis i en uppvisningsmatch i morgon. Fast det är klart, man vet ju vilket humör John McEnroe har, det kanske blir hett även på tennisplan!

Känns trevligt att få rapportera något annat än politisk turbulens från Bangkok! Från Phuket kan jag rapportera något mindre trevligt. Phuket ligger nu på andra plats vad gäller HIV-smittade i landet. Var försiktiga där ute i sammetsnatten!
Bilden har jag lånat av The Nation.


5 kommentarer:

  1. Törs man berätta en fräckis, jag tar chansen.
    En norrlänning och en skåning flög till Thailand, väl framme sade guiden på bussen att nu skall ni veta gubbar att här har flickorna antingen hiv eller tuberkulos skåningen hörde dåligt så han frågade norrlänningen vad sa han "du skall knull dem som host"

    SvaraRadera
  2. Jag tyckte du bjöd på den där, men det gällde nog främst Pattaya.
    Så jag blir inte avstängd då?

    SvaraRadera
  3. Nääärå ingen fara :-) Nu ska Ging iväg och trumma igen. När ska ni komma och lyssna? Januari? De här bandet gillar ni, mer blues än hårdrock.

    SvaraRadera
  4. Japp vi kommer i Jan. Ann-Britts läkare har lovat att det skall gå bra
    Vi skall absolut komma och lyssna på Ging. Jag diggar blues, thai reggae är också coolt Långrygg hade en snutt 17 nov på sin blogg

    SvaraRadera