måndag, augusti 18, 2008

Hallå hallå - hör du mig!?


Min telefon är fortsatt snygg, men det räcker inte - man måste kunna använda den också. Tyvärr har min iPhone stendött!

Jag har just fått tag på en kille som är expert på trilskande iPhones. Han har lovat komma på hembesök som vilken gammal husdoktor som helst.

Så här är det lugnt nu... och jag hoppas den som eventuellt svär över att jag aldrig svarar i telefonen ser detta inlägg! Förmodligen (hoppas jag) är jag tillbaka i telefon-leken i morgon kväll!


Läs även andra bloggares åsikter om ,

3 kommentarer:

  1. Hallå på dig med, fungerar inte den ena kommunikationsvägen så finns det fler. Hoppas att "husdoktorn" löser problemet. Ha det bra, kram

    SvaraRadera
  2. Nåja, du kan ju alltid ha kvar den som ett fint ornament på byrån.....

    SvaraRadera
  3. Åsa, jooo - men man är så van att ha mobil numer...

    Johanna, det var en ### dyr prydnad :-(

    SvaraRadera