fredag, augusti 08, 2008

Bye bye darling!


Väskan är packad, biljetterna framlagda. Det är snart dags att åka till Arlanda och skicka iväg kärleken. Precis just nu tycker jag att jag är dum som inte följde med... men det går nog över om en dag eller två! Ska bli kul att få lite direkt-rapporter om hur det är på Phuket just nu - enligt svärfar regnar det rätt mycket.

Jag borde väl döpa om bloggen några veckor till Ging på egna äventyr eller Maka utan make.

See you soon darling!

Läs vad andra bloggares skriver om , ,

12 kommentarer:

  1. Hälsa så mycket!

    P.S. Liam och Emmy skrattade gott åt pingvinerna i ditt förra inlägg... :-)

    SvaraRadera
  2. Både stackars o lycko du!
    Det är ganska skönt att vara ensam ibland, i synnerhet när det är av övergående art. Och självvalt:-)

    Vi har samma väder i Boden som på Phuket dvs. regn. Trots att vi inte haft någon värme så har regnbristen gjort att det är ganska torrt i marken så det är väl bara att glädjas åt regnet!

    Nu längtar vi till Maleé Garden!!!

    SvaraRadera
  3. Cotton, ja jag och en aning yngre brukar tycka samma saker är roliga. Barnasinnet sitter cementerat ;-)

    Rakel, precis så känns det just nu - stackars mig och skönt är det! Å mer sol åt folket vill ha!

    SvaraRadera
  4. Gillar inte heller att vara själv. Fast det är skönt att få ha fjärrkontrollen för sig själv;)

    Nja- tycker inte att det har regnat så mkt. Gatorna ligger ju inte under vatten så då är det väl ingen fara;)

    Ha det bra o hoppas solen kommer fram igen!!

    SvaraRadera
  5. Fam V; då är det ju ingen fara - om inte gatorna ligger under vatten alltså. Här i Sthlm tittar just solen fram - trevligt!

    Och jaa - det är trevligt att fjärr-kontroll-kontroll ;-)

    SvaraRadera
  6. Då har du tid att spela bingo. har sett att du lekt med Bertil förr!

    SvaraRadera
  7. Haha - jag spelar faktiskt nu!

    SvaraRadera
  8. Varför åker inte du? Om jag fattat rätt kan du väl bara ta med datan och jobba därifrån också. Jag skulle åka från Sverige om jag kunde. Fy va trist väder vi har! Skitsommar ;-(

    SvaraRadera
  9. Vill bara lämna ett litet avtryck och tala om att jag varit här. "Råkade" bara hitta den här bloggen, och kunde inte låta bli att titta in. Har skummat runt lite bland alla härliga bilder. Det låter som ett underbart liv ni har - det bästa av det bästa i två världsdelar, och dessutom tillsammans! Lycka till!

    SvaraRadera
  10. Lena c: Det kan man tycka men skitväder är ganska okej när man bor i värme året om ;-) Och jag tycker om att vara i Sverige också.

    Tizzel, japp - vi har det bra och hoppas fortsätta ha det. Tack för lyckönskningen!

    SvaraRadera
  11. Om du får långsamt så finns jag här och är alltid beredd på något skoj. För övrigt har jag läst boken "Bara 13" under semestern och brottas nu med alla tankar och funderingar om det leende landet.

    SvaraRadera
  12. Ja visst får man en liten chock av det icke-leende Thailand i "Bara 13 år"! Ni som inte läst den, gör det!

    Jag hör av mig om jag känner mig ensammast i världen ;-)

    SvaraRadera