tisdag, juli 22, 2008

Sök och du finner - INTE!


Ibland roar jag mig med att kolla hur folk hittat hit till Ging & Maleé. En del som Googlat sig fram till oss har antingen fått sig ett gott skratt eller blivit rätt besvikna...

Den som ville veta mer om "växtzon hälsingland" hamnade på ett inlägg om låtsasträd där man sätter fast pengar till thailändska tempel. Undrar om dom går att odla i Hälsingland?! Någon ville veta mer om "solstolar Tyskland" och kom till mitt inlägg där en bråkig tysk tant tjafsade med min mor på stranden i Nang Thong Beach! Det måste även vara väldigt matnyttig information på mitt inlägg om hur man skaffar internationellt körkort i Thailand när man söker på "sommarpriser körkort Stockholm"

Sen finns en del lite lätt ekivoka sökningar: "fina flickor" "sex" "naken". Jag tror inte dom var intresserade av mina inlägg om sex personer som var på resa, en cementmur(!) eller tre glada damer som ger fotmassage. "Förspel gratis" ville någon ha - hamnade på ett inlägg om ljushögtiden Loy Kratong!

Men min favoritsökning är: "oOoOps jag hade fel" Vad letar man efter då? Frågeställaren hamnade i alla fall här. Om du oOoOps-personen tittar in här igen, snälla tala om vad du egentligen sökte!

2 kommentarer:

  1. Vad fint erat hotel ser ut. Gratulationer från mig!

    Danne

    www.djingen.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Tack o tack. Det ÄR fint ;-) Och du har väldigt fina fotografier på din sida!

    SvaraRadera