fredag, augusti 01, 2008

Lyssna på mig!



När journalisten Göran Lager hälsade Ging och mig på Phuket passade han på att göra ett inslag till radioprogrammet Meny. Det sändes imorse. Vi satt på restaurangen J Fai, vår kvarterskrog och pratade korsord och mat - och vi åt samtidigt - typiskt nog för mig så märks det verkligen att jag äter... och äter.... och äter. Har knappt tid att svara på Görans frågor ;-) Men han säger väldigt kloka saker i alla fall!

Göras blogg Lagers Tabberas hälsar du på här.

Läs vad andra bloggares skriver om , ,

4 kommentarer:

  1. Jättekul!
    Det ska jag lyssna på i morgon.

    Nu har jag en veckas semester med tid för kontemplation, betalning av våra bokade nätter och tid till trädgården.
    Och - naturligtvis - radioinlägget.
    Vad du än säger eller gör i det inlägget är ju livet MAT precis som bl.a. Thailändare kommit fram till!
    Kram o vi syns om 4,5 månader!1

    SvaraRadera
  2. Det var jättekul att höra din röst!!

    SvaraRadera
  3. Det var kul att höra din röst, lite konstigt efter att bara "läst dig". :)

    SvaraRadera