söndag, mars 30, 2008

Paradiset kontra Patong

Detta är en paradisisk vik på Koh Kradan. Här vilade jag för två veckor sedan när Ging ringde.

-Det ska bli så kul att spela ikväll. Både Andy, Tom och hans kompis och flera andra kommer. Sen ska vi ut och festa när jag slutat spela!

Där låg jag... på en otroligt vacker paradis-strand och längtade till Patong! Jag ÄR en sjuk människa ;-)
Ikväll ska jag nog följa med Ging till Tai Pan och lyssna på musik!



Hotelltips på Koh Kradan: Supertrevliga Coral Garden Resort som ligger direkt vid stranden. På billigare och enkla Paradise Lost är det också trevligt, det ligger dock inte direkt vid stranden. Men mysigt mitt i djungeln och det är nära till flera stränder.

9 kommentarer:

  1. Vem vill ligga på en enslig strand utan sin älskade, Eva var inte heller ensam i paradiset.
    Det var nog en svensk hederlig "lappsjuka" sånt botar man lätt idag fast man måste ha "täckning" förstås.

    SvaraRadera
  2. Här har vi påbörjat nedräkningen. För vi hyser också längtan!

    SvaraRadera
  3. Pelle, och mitt andranamn är Eva ;-)

    Kjell, vi med - vi med - vi med!

    SvaraRadera
  4. Eva, det kan väl ändå inte vara den "Eva" hon är väl i "Nirvana" vid det här laget. Eller tror du inte på dylikt.

    SvaraRadera
  5. Oj, så mysigt det ser ut på bilden. Jag skulle nog faktiskt inte ens ha något emot att gå där och slå dank ett par dar alldeles utan familj eller vänner ;-)

    Undrans om stränderna på Island är lika inbjudande...? Vattnet är väl kanske lite mer bubbliga iaf.

    SvaraRadera
  6. Cotton-Johanna, ett par dagar är fantastiskt. Men du kännner mig, lappsjukan slår till efter ett tag!

    Island är nog minst lika fantastiskt, men på ett annat, mindre varmt, mer bubbligt sätt ;-) när åker ni?

    SvaraRadera
  7. Vi drar på Nationaldagen. Högsäsong för diverse fåglar då ;-)

    SvaraRadera
  8. Det var ett ovanligt sätt att fira Sveriges nationaldag - att åka till Island ;-)

    SvaraRadera
  9. Lappsjuka, jag undrar om jag lider av det. Ärligt talat så vet jag nog inte, tror inte jag varit ensam så länge. Men stranden ser onekligen lockande ut

    SvaraRadera