måndag, februari 04, 2008

Ban Krut, balsam för själen

Vi blev alla väldigt förtjusta i Ban Krut. Vi behövde nog den vilsamma stämningen efter thrillern med bilen. Visserligen hade vädret kunnat vara bättre och visst hade det varit trevligt om vårt badrum inte blivit en inomhuspool sista dagen. Men förutom det var Ban Krut-vistelsen tacknämligt befriat från missöden!

Mer om Ban Krut en annan dag, vi lever i nutid också - inte bara i förfluten semestertid! Nu måste jag hoppa in i duschen för jag, Ging, mor och hennes kusin Lasse ska iväg och äta middag vid strandkanten med A och hans fru Daa om en halvtimme!

5 kommentarer:

  1. Och ni klarade inte ens Ban Krut utan missöden. Gå till en sån där klok gubbe eller gumma nästa gång och kolla om det är "rätt tid" för semester nästa gång! ;-)
    Hoppas att ni har det underbart med mammsen i Phuket!

    SvaraRadera
  2. Jag vill också äta middag vid strandkanten. Men det känns lite för kyligt här......

    SvaraRadera
  3. Lotta, det ska vara lite missöden så man kommer ihåg sina resor ;-)

    Johanna, du får pälsa på dig. Eller sätta dig bland bilder och drömma dig bort! Ses, kram!

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Tack för rolig läsning.
    Tog med din mors kusin Lars ut till Freedoom beach i Phuket.
    Samt han och min familj köpte nya glasögon.
    det var han som tipsade mig om din blogg.
    Vi var först i Hua Hin och det var trevligt,men bättre snorkling i Phuket.
    Vad tycker du om Ko Samet?
    Har du varit där?
    Väntar ivrigt på svar/Camilla

    SvaraRadera
  5. Hej Camilla och välkommen till bloggen!

    Jag gillar Koh Samet starkt, men inte alltför lång tid, då det inte finns nåt att göra förutom att slappa. Har varit där ett antal gånger, jag har varit överallt ett antal gånger :-) Har skrivit en bok (se till höger) och allt jag skriver om har jag besökt och kollat själv.

    SvaraRadera