onsdag, december 12, 2007

Thailändare är partyproffs!

I ett tidigare inlägg berättade jag om en middag på Isaankrogen som utvecklades till ett riktigt sång och danskalas. Fick bilder av Micke och Leena Lund som semestrar hos oss - det är dom som försöker hänga med i svängarna och thaidansa. Jag skyllde på att jag fotograferade...

Besök Micke och Leenas reseblogg, dom har varit på besök i Burma. Intressant läsning och bra bilder! Skål och god natt från de svenska och thailändska partyproffsen på Phuket!

6 kommentarer:

  1. Jag säger bara: som fisken i vattnet- gift med en musiker - var skall sleven vara om inte i grytan.
    Marie, jag tror du och jycken har det gemensamt "väderkorn"

    SvaraRadera
  2. Alldeles riktigt Pelle! Vi hittade båda rätt - vi har väldigt sällan tråkigt :-D

    SvaraRadera
  3. jag diggar gitarren "pinn" som du skrev längre ner :-)

    Den avskärmade munken från förra onsdagen är speciell! Bra foto.

    SvaraRadera
  4. Skåål tillbaka då, men i vatten för min del! Har blivit lite mycket partajande sista tiden så ända tills vi kommer upp till Gävle (nästa lördag)ska jag ha de VITT!! Kram Carina

    SvaraRadera
  5. Vad trevligt att få se lite foton på dig också (alltså på Micke och Leenas blogg). Ni verkar ha haft hur kul som helst :-)

    SvaraRadera
  6. Giraffen: Ja visst är det en häftig gitarr!

    Carina; det har varit mycket här med, men man måste ha skoj och kalas ibland :-)

    Cotton, jag brukar vara duktig på att undvika att vara med på bild. Roligare att ta foton är att vara med på dom!

    SvaraRadera