lördag, februari 03, 2007

Oooh, va det kliar

Panda har varit otroligt snäll den här veckan. Inte för jag tror att jag lyckats få någon bättre pli på ystervalpen. Har nog blivit bättre på att gömma saker. Man blir tvungen att lära sig. Innan jag fattade galoppen hade Panda nästan ätit upp dosan till internetbanken och tuggat i sig ett hörn av mitt internationella körkort.

Han är så sällskaplig att jag numer helst inte får duscha själv. Han vill vara inne i badrummet och hjälpa till. Det är bra eftersom det gör det lätt att duscha honom.

Igår kom jag ut på bron och såg en stege - på taket stod en man med en massa kablar. "Hello - what you dooo?". Det är jag som är från kabelbolaget förklarade han. Det var ju intressant, men vi har inte beställt någon kabelTV. Han hade kommit fel, det är inte så konstigt. Någon hade hjärnsläpp när dom numrerade husen. Det finns två hus med samma nummer femton meter ifrån varandra. Tur jag var hemma.

För er väderintresserade kan jag meddela att vi har solsken varje dag, men det blåser rätt mycket.

2 kommentarer:

  1. Här uppe i Korat har kylan slagit till än en gång. Imorse var det 17 grader....brrrrr....tjock tröja pa!

    SvaraRadera