tisdag, augusti 30, 2011

Reseplanering

Jag tycker att Ging nyss kom till Sverige, men tiden går fort när man har roligt. Om två veckor är det tid för honom att åka tillbaka till Phuket och ta hand om hundar, hus och hotell. Han ska flyga, inte åka gräsklippare :)


Jag har idag beställt försäkring, pass och internationell körkort. Visum till Thailand fixar jag strax innan jag åker. 16 oktober går mitt plan från hem till hem, tänkte passa på att frysa lite innan så jag uppskattar värmen när jag kommer ner...

7 kommentarer:

  1. vilken tur att han inte tar klipparen - för då är han ju inte framme förrän du kommer ner. Vem ska då sköta om ruljansen?? =)

    SvaraRadera
  2. Den 16 okt måste vara perfekt att förflytta sig till värmen....somliga har det bra...men min tid kommer
    Ha det gott och hälsa Ging

    SvaraRadera
  3. Han får gärna svänga förbi Österlen med sin gräsklippare - inte lika långt som till Thailand, en uppvärmning så att säga....Kram

    SvaraRadera
  4. Cool bild på Ging som ser mycket glad och nöjd ut. Härligt att han verkar tillfreds med resan till Sverige.

    SvaraRadera
  5. Härligt att fly kylan, skulle gärna göra det samma men det får vänta ett par månader till :)

    SvaraRadera
  6. Han ser dock ut att trivas på åkerklipparen ;-)

    SvaraRadera