onsdag, maj 13, 2009

Kalasfint


Gårdagen gick i firarfart. Grannrestaurangen J-Fai invaderades av 10-talet festprissar i olika åldrar. Dom stänger egentligen vid 9-tiden på kvällen. Men dom lämnade öppet så vi kunde hämta vad vi ville, det kallar jag service! Vi pratade, skrattade och åt och drack till mitt i natten. Sen rullades strandmattor ut på vår altan och festen fortsatte - länge ;-) Nu ska jag stoppa i mig den sista biten av den fantastiska tårtan jag fick av Ging. Konstverkat är jättegott! Det är ett tips till er som firar i Thailand, köp bara chokladtårtor - dom andra är bara söta, inte goda! På bilden ses våra sötaste festdeltagare; restaurangtjejen Gaeh, Ging och Joys dotter Nicki.
Idag ropar vi GRATTIS så det hörs ända till Herte utanför Bollnäs. Där finns Dennis som fyller 18 år!

8 kommentarer:

  1. Grattis så här lite i efterskott! Men tårtan, kunde de inte dekorerat den lite ;-)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket och tack för det fina kortet. Jag ska fira med 22 kompisar och gå på krogen ikväll.
    Dennis

    SvaraRadera
  3. Lotta, ja visst var det lite för få dekorationer, haha. Ser du mig där jag sitter bland palmer, svampar(!) och en hund!? Det är mig Nicki äter upp på bilden ;-)

    Dennis, ha så kul på krog-premiären - riv inte stället, haha!

    SvaraRadera
  4. Den där restaurangen är nåt man inte glömmer..jisses vad det lilla charmtrollet växt..kan hon konsten att få dricks fortfarande..eller kanske ännu bättre? Kul att se att bi firade ordentligt...Kram

    SvaraRadera
  5. Ett stort grattis lite grann i efterskott. Tårtan ser väldigt smaskig ut.

    SvaraRadera
  6. Ankiii, klart vi firade ordentligt. Hade du trott nåt annat, haha! Gaeh är fortsatt mycket duktig dricks-hämtare ;-)

    Suss, det var den, smaskig alltså!

    SvaraRadera
  7. (((((Grattis))))) i efterskott,
    de är väl 27 du fyller gissar jag,
    tror vi är jämngamla :-)
    Kram Carina

    SvaraRadera
  8. Carina; Ja jag tror vi är lika unga båda två ;-)

    SvaraRadera