fredag, juni 06, 2008

Tid för champagne!

Nu är Emil vuxen - det har han papper på! På bilden kisar Rose-Marie, Emil och Hacke mot solen, vilken värme det var och är! Brorsan Dennis borde varit med på bilden, men han tränade fotboll som vanligt. Vi bjöds på champagne, mat och exotiska frukter och det var jättekul att träffa en massa folk jag inte sett på länge.

Idag är det ju vår nationaldag - det ska vi fira i parken senare. Vi hade tänkt grilla men det får vi inte, det är totalt eldningsförbud. Så vi får äta kall och icke brandfarlig kyckling. V
in och champagne kan möjligen sätta hjärtan i brand, men inte parker. SKÅL för studenter, solsken och Sverige!

3 kommentarer:

  1. det är mycket skålande nu! Hoppas vi får anledning att skåla för Sverige oxå!

    mvh Lena_c

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag och bonussonen var hem och firade min systerdotter som också tog studenten. Åh, vad det var roligt. Jag hittade min studentmössa i Knåda. Den 9 juni var det exakt 20 år sedan jag använde den sist.
    Ha det bra!!

    SvaraRadera
  3. Va kul, skönt komma hem sen stund förstår jag! 20 år, tiden går för alla ;-)

    Kram och ha en fortsatt bra sommar vare sen den firas på Island eller i Sverige!

    SvaraRadera