fredag, november 16, 2007

Välkomna tisdag 20 november!

Är du på Phuket? I så fall är du varmt välkommen till vår munkceremoni och öppningsfest på Malee Garden.

Kl 9.30 (OBS tiden måste hållas) kommer tre munkar för att välsinga hus och företag. Ni är välkomna att vara med. Om ni vill komma, skicka ett mejl till info@maleegarden.com Vi måste veta hur många vi ska ha in i huset. Kvällen innan ska Ging hämta munkpodium och vi får tömma nedre våningen på ett hus och lägga in mattor istället för möbler. Vi bjuder på en bit mat efter ceremonin. VÄLKOMNA!

Mellan 18 - 22 på kvällen är det öppet hus på samma Malee Garden. Ni är välkomna att kika på lägenheterna, äta en bit och dricka några glas! Det är bara att droppa in om ni har möjlighet. VÄLKOMNA!

Den som nu tänker: "hmmm - skulle dom inte öppna 1 nov?" vill jag bara säga:
Thai time mina vänner - thai time!

8 kommentarer:

  1. Haha, ja Thaitime är ju inte som vi svenskar är vana precis, men jag tror att deras tempo är betydligt nyttigare än vårat stressande hit & dit! Åhhh, vad jag vill resa i vinter, hade vi varit på Phuket hade vi absolut hälsat på er någon natt!
    Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Tyvärr är jag inte på Phuket, annars hade jag gärna tittat förbi!

    SvaraRadera
  3. Synd att jag inte är i närheten =( Men ha en mycket trevlig ceremoni och fortsatt kväll.

    SvaraRadera
  4. Tack - ni kommer att finna i våra "tham bun"tankar!

    SvaraRadera
  5. Thai-time... det är ju bara två veckor efter... Inte riktig thai-time... Grattis till fina lägenheter...

    SvaraRadera
  6. Tack "anonym". Allt är relativt... för mig är två veckor thaitime.

    SvaraRadera
  7. Stora gratulationer!
    Tyvär är vi inte där nu, det kan till o med dröja 1 år då vi ska till Borneo till vintern. Men om vi inte kan hålla oss så tittar vi förbi på "inspektion" vi har ju sett husen under byggnation och är nyfikna på resultatet.

    SvaraRadera
  8. Anders, Borneo - wow - spännande!
    Jag kommer att lägga ut bilder och viseo så ni får hälsa på virtuellt!

    Nu tre timmar tills ter munkar kommer... lite nervös faktiskt!

    SvaraRadera