lördag, augusti 04, 2007

Min hästtokiga elev

Åsa, en av mina bästa kompisar, har börjat blogga. Hon tillhör den anrika travfamiljen Kilström så naturligtvis handlar hennes blogg och hästar och trav! Ging och jag har varit hemma i Bollnäs några dagar. Då passade jag på att ha bloggarkurs med Åsa. Hon har haft lite problem med bilder och länkar. Åsa är en begåvad elev - nu är hennes sida mycket finare, kolla här!

Gings plånbok sväller... i den finns nu svenskt ID-kort, bankkort, sjukvårdskort och till och med ett Med Mera-kort. Plastigt värre!

4 kommentarer:

  1. Åh, vilken fin häst! Kram från kusken

    SvaraRadera
  2. Ja visst är den, kusken är snygg också! :-) Bilden är nedskuren i Photoshop... del två i bloggarutbildningen! Kram

    SvaraRadera
  3. Plastkort är ett h-e, man får ju kort överallt, min plånbok har så mycket kort att jag inte ens vågar räkna *S*

    SvaraRadera
  4. Ja det är mycket plastkort i Sverige. Ging måste nog köpa ny plånbok...

    SvaraRadera