onsdag, juli 18, 2007

Ordlös onsdag - Ingen rök utan eld

15 kommentarer:

  1. Vad är det för ansikte? Jag tycker det var jättesött, hehe. Förutom cigaretten då. :)

    SvaraRadera
  2. Skrattade spontant när bilden kom upp, så söt he, he

    SvaraRadera
  3. Det hade blivit n�n bug d�r p� mitt inl�gg. Nu kan du klicka p� bilden f�r att g�ra den st�rre.

    SvaraRadera
  4. Man blir glad av figuren, bort med ciggen bara. Haha

    SvaraRadera
  5. Vad glad den lilla figuren ser ut! Rolig bild! :-)

    SvaraRadera
  6. En sån söt liten filur! För jag antar att ciggen inte hör dit egentligen, eller...?

    Uppdaterar listan nu. Det är verkligen jättekul att ha med dej i Ordlös Onsdag! Jag gillar dina foton. :-)

    SvaraRadera
  7. Det ser gulligt ut, men hellre utan cigarretten.

    Det är väl inte nån inhemsk gud som man försöker behaga med ciggisar och sprit och sånt??

    SvaraRadera
  8. Det finns inte många rökare i vår ordlösa ring :-) Ciggen satt där en dag när jag vaknade. Det var nog ingen inhemsk gud som skulle behagas - det var Ging som suttit och filurat för sig själv ute på altanen... då bidde det så här.

    Och så här ser min lille trumslagarpojke ut egentligen:
    http://gingmalee.blogspot.com/2007/03/tyst-trumslagare.html

    Nejma, jag gillar den här iden skarpt. Kul om mina bilder uppskattas lka mycket som jag uppskattar era andras bilder!

    SvaraRadera
  9. Roligt att se dina fina foton! Men jag säger som övriga: den där cigarretten är inget vidare - fast den gör ju fotot roligt.

    SvaraRadera
  10. Tack för en leende onsdag :-)

    SvaraRadera
  11. Hah, den där var rolig! :)

    SvaraRadera
  12. Är det en liten tjuvrökande Buddha?

    SvaraRadera
  13. Näää - det är en liten trumslagapojke juuu, se här:
    http://gingmalee.blogspot.com/2007/03/tyst-trumslagare.html

    Det var nog tur jag inte använde den rubrik jag tänkte på från början: SMOKING POT - då kanske ni baxnat :-) Ville inte använda det då jag inte gillar droger alls - men den rubriken är egentligen bra!

    SvaraRadera
  14. Det hade varit en fyndig rubrik. Den gillar jag... fast jag inte gillar pot! :)

    SvaraRadera