tisdag, mars 20, 2007

Tyst trumslagare

Visst är han söt den lille trumslagarpojken! Jag och A har döpt honom till mini-Ging. Hittade honom på en trädgårdsbutik när jag letade saker för Maleé Garden. Kunde inte motså den glade sötnosen så trumslagarpojken fick följa med hem.

Snart kommer normalstore Ging hem. De slutar med livemusik på Happy Snapper sista mars. Sen får Ging semester, men det verkar bli en rätt aktiv sådan. Han ska vara med och arrangera och spela på en eller två rock-livemusik-fester i Nai Harn. Dessutom ska han förmodligen spela på songkran (det thailändska nyåret), var finns det olika uppgifter om.

Hur som helst är det hög tid att åka upp en sista pubsväng till Khao Lak. Och det gör vi på torsdag. Vi verkar bli så pass många att vi får ta en minibuss. Kul!

Det har gått troll i de videos jag ska lägga ut från Gings konserter. Mannen som klipper åt mig klippte först fel, sen åkte han till Australien! Jag ger inte upp, men jag lägger det på is. Is vill man gärna lägga sig själv på också - det är fortsatt mycket varmt!

2 kommentarer:

  1. Hehe, lik Ging vet jag inte, nää de håller jag då INTE med om, Ging ser mjukare ut än denne lille pöjke!SÅ ni har kommit så långt med bygget att du börjar handla trädgårdsgrejer nu, spännande detta! Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Visst är Ging mjukare - tack och lov :-) Men han är lite lik honom som barn faktiskt.

    Handlar inte så mycket trädgårdsgrejer än, kollar mest. Drömmer tror jag det kallas :-)

    SvaraRadera