lördag, december 18, 2010

Lyxlunch med konsertplanering

Ging ska spela på en konsert juldagskvällen på Saphan Hin i Phuket stad. Konserten är avslutning på rocktävling för unga, okända band. Intiativtagaren till konserten är bland annat Rang, en mycket känd rocksångare i Thailand (säg Rang Rockestra till en thai och du kommer få igenkännande nickar). Även Olarn och Mosan från The Olarn Project spelar i detta mixade rocksrävsband 25/12.

Då det krävs planering så bjöd Rang in till lunch på Kan Eng 2 igår. Massor av mat, solsken, rockarna + Rangs flickvän med två små hundar och en trio glada män i höga positioner var med. Åsså jag förstås, tänk va bra jag har det som blir medbjuden på dylika trevliga tillställningar!


7 kommentarer:

  1. Han ser rackarns cool ut din Ging...

    SvaraRadera
  2. Nice bilder. Vad är det för bollar?

    SvaraRadera
  3. Ja, vad du har det bra! Gissar att det blir en riktigt häftig juldagskväll - önskar verkligen att jag vore där då!

    SvaraRadera
  4. Lotta, Han ÄR cool ;-)

    Stina; fiskbullar a’la Thailand.

    Marie-Anne, du skulle gilla det. Rang har bättre röst än Robert... Har nu sett låtlistan och det verkar vara balladernas afton. Kanke lite väl lugna låtar för min smak men vi får se, dom kanske livar upp det innan det är klart.

    SvaraRadera
  5. Tyvärr kan jag inte komma på Juldagskonserten.
    Vi skall ha egen julfest här i "Svenskbyn".
    De har bokat en orkester som Roberts bror skall ha bildat, enligt utsago, det kan nog bli spännande.
    Förövrigt så har jag pensionerat mig även som
    Jultomte (Julbock) efter att ha haft den uppgiften i mer än hundra femtio år

    SvaraRadera
  6. Vad nice det ser ut! God Jul på er!

    SvaraRadera
  7. Pelle, käre julbock ;-) Så nu ska på party med Rambos nya band... ta med öronproppar, hoho - som tomten säger. Den konsert jag ska på passar egentligen er bättre, det är tydligen övervägande ballader på programmet. Och, dom spelar på eftermiddagen (verkar det som - har fortfarande inte fått 100% klart för mig när. Organisation...)

    Annika, detsamma!

    SvaraRadera