måndag, september 14, 2009

Yes! Det blir Ban Krut också

Det blev finare än tänkt, vi fick ta superior-rum. Det är nämligen ovanligt mycket folk där, det pågår en konferens på Baan Grood Arcadia Resort & Spa fram till och med 26 september och konferensen har bokat alla standardrum. Vi åker väldigt tidigt på onsdag morgon så nu blir det ännu tystare här hos Ging & Malee. Andra bloggar när de är ute och reser - jag gör tvärsom - då tar jag bloggsemester. Men tänk så mycket jag ska ha att skriva om när vi är tillbaka på plats.

Vi ses igen i slutet av september, nu måste jag jobba färdigt det sista och sedan börja leta kameraladdare, batterier och annat ditt och datt som är utspritt över två hus. Ja, jag jobbar fortfarande i vårt gamla hus. Bara att slippa irritera sig över telefonbolaget som aldrig kommer ska bli skönt!

8 kommentarer:

  1. Jag vill också åka utomlands!! :'( Ursh så avundsjuk :)

    SvaraRadera
  2. Önskar er en underbar och härlig semester.
    Och jag ser fram emot att få läsa om allt du/ni har varit med om, boende mm.

    Ha det bäst!
    mvh Åsa

    SvaraRadera
  3. Trevlig semester!
    Ser fram emot att läsa om era äventyr när ni kommer hem igen
    Mvh Mimo

    SvaraRadera
  4. Ha en skön semester!!!! Ser fram emot att läsa och se på bilder när ni kommer hem igen.
    Kramar från Brita o Anders

    SvaraRadera
  5. Hej Ida, det var nog första gången en modebloggerska kommenterat hos mig! Välkommen till Ging & Malee och välkommen till Thailand, även om du får resa i fantasin just nu ;-)

    Åsa, Izzy & Brita, lovar rapportera!

    Nu loggar jag ut - hejdå!

    SvaraRadera
  6. Ha det underbart, det såg ut att finnas förutsättningar. Kram

    SvaraRadera
  7. Ha det superduper underbart!

    Vi har bytt namn på vår blogg:

    swe-thaiparadise.blogspot.com

    Välkommen.
    Hälsningar
    Stina (Smilla)

    SvaraRadera
  8. Åsa, det hade vi ;-) Kram!

    Smilla, ska hälsa på er hos er när tiden räcker till! Lycka till med hus-pysslet!

    SvaraRadera