torsdag, augusti 06, 2009

Vi då?

Så tänker nog Mike & Jack där dom står och suktar vid bakdörren. Vi hade "hejdå-middag" för svärfar och händelsevis så hade han lagat en massa mat.

Med på vårt lilla kalas var kompisen Naa med sin tystlåta flickvän och sångaren Kung. Han hade med sig sin söta dotter som är ett energiknippe av sällan skådat slag. Dessutom är hon lite betuttad i Ging och helst vill bäras runt av honom om han finns i närheten. Om inte han bryr sig skriker hon rätt rejält...

Mike & Jack suktade inte förgäves - det blev mat kvar åt dom också. Nu har svärfar åkt tillbaka till Bangkok och det är bara Ging, jag och hundarna här hemma.

Ni får ursäkta att jag inte uppdaterar så ofta, men TOT har inte kommit än! Dom ringde och sa; vi kommer på måndag, kan du komma till oss först? Ging åkte dit i måndags, fick ett modem och ett telefonnummer. Gubbarna som drar ledningen har dock inte kommit, fast vi tror vi sett dom på vägen några km från oss - vi hoppas dom är på ingång. Det ska bli väldigt skönt att få jobba hemifrån.

3 kommentarer:

  1. Jag saknar dig på nätet och i Stockholm men har full förståelse för att det blir lite mer sparsamt. Under tiden så släpar jag runt kära sambon på alla vattenhål jag känner till i huvudstaden.Kram

    SvaraRadera
  2. Hälsa Kung från mig. Han jobbade som manager på min gamla nattklubb Q-Spot i Phuket Town. Det var en rolig men kortlivad erfarenhet.

    Jag står fast vid att han sjunger "Carrie" bättre än Joey Tempest. :)

    SvaraRadera
  3. Åsa, är ni ii sthlm igen? Det vardå värst va ni hälsar på när vi inte är hemma ;-) !

    Norrbaggen, jag ska hälsa Kkung. Q-spot?! Ägde du den?! Äga nattklubbar är nog inte så enkelt varken här eller där...

    Jag älskar Kungs röst, anser han vara en av de bättre sångarna i Thailand. Han har inte bara röst, han har känsla! Nu ska jag begära att få höra Carrie!

    SvaraRadera