torsdag, juni 18, 2009

Mike, en vattenbuffel!


Nu är ordningen återställd. Poolen är fixad och vattenfylld! Först i var en råtta... Mike lyckades fånga en stackars liten mus och släppte ner den i poolen?!? Den hunden är lite vrickad. Ging räddade råttan och förpassade den utanför Mike revir.

I morse höll Mike på att ge mig spader. Körde moppen på väg till kontoret när jag tittade i backspegeln och såg honom komma i full rulle på gatan efter mig. Han hade hoppat över grinden. Igen. Så nu har Mike lärt sig att även den grinden är inte stängd när den är stängd - den är bara en hoppövning. Håhåjaja!


Just ikväll blir det inget bad för mig. Sitter i gamla huset och filosoferar, för även om jag gillar livemusik blir det lite tjatigt att lyssna på repetitioner. Tisdag och torsdag kväll repar nämligen Gings band hemma i vårt nya hus. Imorgon vill jag ha solsken så jag kan sprattla runt i poolen!

3 kommentarer:

  1. Jag kommer och sprattlar med dig, det skulle ju vara sanslöst trevlig. Men man skall väl ha något att tråna efter med. Trevlig midsommar på er allihop, kram.

    SvaraRadera
  2. Åsa, vi får sprattla ihop en annan gång. I år får vi sprattla på varsitt håll ;-) Glad midsommar på er, kram!

    SvaraRadera