måndag, april 21, 2008

Ta av dig skorna...


Allt är bra och släkten stortrivs på Phuket berättade svärfar i telefon idag. Jack och Mike stortrivs med släkten också. Mike var deppad ett tag efter att vi åkt, det är en känslig hund. Jack är inte så känslig, han bryr sig inte om vem som leker, bara någon leker!

Men om ingen leker med Jack så leker han själv... i förrgår hade han tuggat sönder svärfars skor. Han är sig lik vår lilla terrorist!

Här hemma i Sverige är det också bra, snart ska jag ut och promenera i vårsolen.

3 kommentarer:

  1. Ta av dej skorna, i Povel Ramels version, på minner mej om min systers dotter Madelene, som sjöng "ta av dej tölla"
    en regning dag i Linköping.
    Hundarna påminner mej om hur fäst Ging är vid dom, han saknar dom mycket det vet jag. Vem skall han nu gulla med??

    SvaraRadera
  2. Tölla? Och det är?

    Jag ställer upp när Ging blir gul-sugen ;-) Fast han behöver inte plocka så mycket fästingar på mig tack och lov!

    SvaraRadera
  3. Stövlar Maleè stövlar.
    Du ligger nog bra till nu, hos Ging för en gu...stund när han inte har vofsarna. Man kan få fästingar på sig
    när man golfar.

    SvaraRadera