onsdag, april 23, 2008

Ordlös onsdag - Aj aj oj oj!

Gå på Internetgalleri hos Nejma i Marocko.

23 kommentarer:

  1. Hysteriskt roligt!!Tack,det behövde jag!

    SvaraRadera
  2. Grabben körde så här över en timme. Gissa om det var svårt att inte hela tiden glo på hans skrev ;-)

    SvaraRadera
  3. Det kanske inte alls gjorde ont... hm....
    Kul bild!

    SvaraRadera
  4. Alla har vi konstiga behov. Kul bild.

    SvaraRadera
  5. Hehe....Det gör ont det gör ont...men det går..tralllalllalla!
    Festlig bild:)

    SvaraRadera
  6. Oj, vilken roligt bild! Det gjorde säkert ont.

    SvaraRadera
  7. Jag undrar om det gjorde ont, det kanske är skönt med skakningarna...

    Grabben stod trots allt så där läääänge ;-)

    SvaraRadera
  8. Kul bild. Undrar om han själv märkte att det kanske såg lite speciellt ut.

    SvaraRadera
  9. Haha..ja, visst ser det ont ut. Men som Maleé säger det kanske var skönt.

    SvaraRadera
  10. Ja, man kan undra...men vad sysslar han med egentligen?!

    SvaraRadera
  11. Ninni; han kör långsvansbåt mellan Koh Kradan och Koh Sukorn.

    SvaraRadera
  12. Haha, tack för dagens skratt.

    SvaraRadera
  13. Kul att du tog ett kort och delade med dig idag, han ser inte ut att ha det särskilt bekvämt!

    SvaraRadera
  14. Om han gör det där länge och ofta måste han ha "tränat" upp sig. (Som för Vättern-rundan ung ;))

    SvaraRadera
  15. Haha...vilken rolig bild.

    SvaraRadera
  16. Hoppsan, mycket har jag setr men inte den här modellen =)

    SvaraRadera
  17. :P

    Förklaring till min ordlösa finns i kommentaren till mitt inlägg nu.

    SvaraRadera
  18. haha, aj aj aj - det där ser ut att vara inte så skönt. ;)

    SvaraRadera
  19. OOOOOOOOOOO kan tänka mig att det gör ont..

    Gullvi

    SvaraRadera