fredag, mars 23, 2007

I väntan på Jack

Jag är solokvist i helgen. Vi byter motor i jeepen för vi tänker sälja den, det är lika bra att ha en helt fräsch Jack (jeepens namn) att annonsera ut. Så Ging stannar i Khao Lak för när Jack är klar ska jag åka till Khao Lak för att vara lite ledig. Jag måste åka nästa vecka, det är sista veckan Ging spelar.

Planen är att både bilen och jag ska vara klara framåt tisdag-onsdag. Sen ska Tom, A, Daa och eventuellt Anders komma upp till lördag som är slutfest-kväll på Happy Snapper. Tills dess bjuder jag på en rätt dålig video där Ging jammar med bandet på festen när vi gifte oss. Här är Honky Tonk Woman:

4 kommentarer:

  1. Jädrar vad han trummar på!! Han är duktig, Ging! Vi som inte har förmånen att vara i Thailand nu,får nöja oss med att läsa din blogg (vilket jag gör varje dag! )
    Hoppas ni får en trevlig fest på Snapper!
    Kram Lena
    (såg i ett tidigare inlägg att någon lena_c hade skrivit!Det anv.namnet har jag på travelpix!!)

    SvaraRadera
  2. Nämen... jag troddde lena_c var travelpix-du! Då har vi två lena_c som hälsar på!

    Snapper-kalas blir det inte förrän om en vecka. Det hinner hända mycket innan dess :-)

    SvaraRadera
  3. Oh la la.....

    Nu förstår jag varför vi inte vann med fotbollsspelet.
    Det kommer inte att hjälpa om vi så övar till "döddagar".
    Hälsa till den suveräne Ging.
    Kram Helena ;-)

    SvaraRadera
  4. Ja vi har inte en chans :-) Vi får spela nåt annat... frågesport på svenska tror jag vi har väldigt goda chanser i!

    Tycker du det här var bra, kolla denna: http://www.youtube.com/watch?v=rGAjX9V0cO8
    När man kollar det tappar man all lust till fotbollsspelande med Ging :-)

    SvaraRadera