torsdag, januari 11, 2007

Nu kastar dom knappt ut mig längre!

Min städerska har börjat ta med sin syster. Från att varit tvungen att vara ledig i tre timmar är jag nu nere på två.

Den verkar ligga i luften, den här brådskan. Om ni tycker jag bloggar ovanligt sällan så har ni rätt. Hinner helt enkelt inte - husbygget tar all min fritid. Där går det undan med sån fart att jag snart får hjärtklappning. Kolla här! Om det blir tyst här på Ging & Maleé - kolla där - förmodligen är det full fart på bygget.

Lite njutning hann jag med idag. Gick till massösen på hörnet och tog fotmassage. Hade tänkt ta thaimassage, men damen i gula skjortan har inte pratat med mig på mycket länge. Hon blev så glad över att se mig att hon bubblade hejvilt - dom hade redan börjat med fötterna innan jag fick en syl i vädret.

Detta är en del av allt hon han dryfta: Gamla chefen har supit ihjäl sig! Dom har dumma gubbar som kommer in och frågar efter "specialmassage" av unga flickor. Våra nya hus ser superfina ut, det tycker alla. Min make en av de trevligaste thailändska män de träffat - men så är jag en av dom bästa och starkaste falanger dom känner - dessutom har jag väldigt fina tuttar!?!

Det är rena rama underhållningen att besöka dessa damer!

1 kommentar:

  1. Från: Rose-Marie den 07/01/11 15:37
    Det är något jag kan längta till,
    fotmassage! Gud va skönt.

    Från: Carina ( länk ) den 07/01/11 20:39
    Hehe, de är ju bara för underbara dessa människor! Nu är det bara 2 veckor kvar tills vi reser, längtar efter så mycket.
    Människorna, maten, massagen, ölen, baden, jja helt enkelt alla upplevelser man får där, kram Carina

    Från: Malee den 07/01/12 03:08
    Carina: Ja uatn folket, inte samma känsla.
    Välkomna sen, var skulle ni?

    RM: Oh ja, jätteskönt. Behövde nog denna gång, pirrade i fötter och ben hela kvällen!

    Från: Nille ( länk ) den 07/01/12 08:45
    Haha, ja de är härliga de små liven. Det med tuttarna var kul, morsan brukar nämna det också. I det faller är det BARA smicker, det kan jag intyga

    Från: Malee den 07/01/12 09:26
    Ja då Nille, vet - jag tar inte illa upp

    Från: Rakel den 07/01/12 18:54
    Jag har varit in på byggsidorna och spanat.
    Såå spännande!
    Så här långt ser det bra ut i mina ögon - dock är jag ingen expert! Men jämfört med din modell ser bygget bekant ut.
    Minns jag rätt när jag tror att det är två hus ni ska bygga? Det verkar som ni har att göra ett tag framöver...
    Här är det -23 grader och någon dm snö, mindre snö än någonsin tidigare i januari!
    Vi längtar till våren men känner oss utvilade och fyllda av energi efter semestern. Planerar nästa resa, förstås!
    Kram o lycka till med bygget!
    /Rakel

    SvaraRadera