lördag, januari 13, 2007

Present på ingående


Ging ringde nyss och sa’ att jag skulle få en present i natt när han kommer hem. Han var dock inte säker på om jag skulle gilla den, hata den eller tycka att den var ointressant?!?

Den harangen är rätt onödig om han köpt en pryl - det känns som han snubblat över en hundvalp igen... Vad tror ni?

Idag kom Anders på besök, han är en god vän från Småland som är långliggare i Kata. Vi har knappt hunnit ses i vinter. Anders, eller Andy som han kallas här, har åkt på en förklyning så han lånade lite filmer för att vila och återhämta sig. Jag lånade en massa filmer, så nu tänker jag kolla på en Wallander-rulle! Trevlig helg!

Grattis till min svåger Håkan som fyller år i dag! Hipp hipp hurra, hurra, hurra!

1 kommentar:

  1. Från: Håkan den 07/01/13 14:02
    Tackar tackar.
    Tur att inte Ging är här, inge
    skoterföre alls.

    Från: Åsa ( Bullmamma) den 07/01/14 08:15
    Hoppas allt är bra! Ska bli spännande och se vad det blev för present! Inget vidare skoterföre här i Borlänge heller, men jag har provat min alldeles sprillans nya skoter i alla fall!! Stora kramar från Åsa, Putte, Philip, Patric o William

    Från: Rose-Marie den 07/01/14 10:03
    Nyfiken! Vad blev det för present?

    Från: Rakel den 07/01/14 20:36
    En katt, eller?
    Skriv o berätta - jag blir ju nyfiken!

    Från: Carina "Kina" Löfgren den 07/01/14 22:27
    Hej Britt-Marie, vet inte hur jag ska göra för att skriva till dig så jag försöker så här. Är på väg till Thailand med min man Mats, hans kusin och fru. Fick din blogg av Mats syster Ingrid som vigde er. Tänkte att du kanske skulle ha lust med ett besök från Hälsingland men jag vet inte var du/ni bor? Vi flyger till Phuket och ska bo några nätter på ett ställe som heter Golden Sands innan vi drar vidare på vår resa. Vill du ses? Maila gärna på adressen som jag skriver in här nedan! Hälsningar Kina

    SvaraRadera