lördag, december 20, 2008

Lycka är att få paket!


Äntligen har mitt fullmatade paket kommit. Det skickades från Sverige 27 november och anlände idag, den 20 december. Antingen har någon cyklat hit med paketet eller också skickades det i en flatbottnad eka!

Huvudsaken är ändå att det kom till sist. Nu sitter jag här med det efterlängtade armstödet på armen och dricker gott, svenskt kaffe! Into nog med det, de nya gästerna har lingonglögg och lussekatter med sig! Så ikväll ska jag "jula" en aning på Malee Garden - Skål!

14 kommentarer:

  1. Kul med paket!
    Tänk, jag har aldrig druckit svenskt kaffe;-)

    SvaraRadera
  2. Väntar fortfarande på en del post också..Suvarnabhumi strulet antar jag..

    Tittade in för att önska GOD JUL!

    och ett riktigt GOTT NYTT ÅR..
    för er i Phuket.

    SvaraRadera
  3. Men förstår du inte Maleé, det tar tid för tullen att bläddra igenom alla tidningar, de fastnade nog vid alla fina korsord, för att inte tala om "Svenskt kaffe" det har dom nog aldrig sett, vadå Svenskt kaffe- Rakel,jag har druckit "Finskt kaffe" starkt som brännvin
    skall det vara på det där viset kommer jag aldrig att ge dej en kommentar på din annars så fina blogg.

    SvaraRadera
  4. Rakel, håll i dig, snart får du testa... med lussebullar, gulle er Brtita & Anders!

    Fotavtryck, så är det förstås, gulas elände! GOD JUL TILL HELA FAMILJEN!

    Pelle, klart som korvspad! Svensk kaffe finns! Och med tillägg blir det bara godare och godare ;-)

    SvaraRadera
  5. Det måsta vara underbart att kunna få ner svenska tidningar o böcker med jämna mellanrum.


    GOD JUL önskar Lena C.

    SvaraRadera
  6. Fick också ett paket, i torsdags.
    Gott. Som tur var så fick jag inte några veckotidningar. Däremot några goda bökce och så höjdaren... Mmmmm Marabou.

    SvaraRadera
  7. Lena c: jaa blir så glad varje gång det kommer paket!

    Guava; klarade Marabou resan? Har fått det en gång och då hade den smält och kladdat ihop en massa tidningar :-(

    SvaraRadera
  8. Okey, okey, det är gott med svenskt kaffe;-)

    SvaraRadera
  9. Den brukar klara resan alldeles utmärkt. Så även denna gång. En gång har den smält. Men fortfarande fullt ätlig.

    SvaraRadera
  10. Rakel, vi får prova med eftermiddagskaffe idag!

    Guava, Jag ska nog vara glad att det inte fanns choklad i denna låda eftersom den var ute i närmare en månad. Jag får i alla fall dajmkola på julafton - det vet jag!

    SvaraRadera
  11. Jag kan spara en daim till dig tills nar vi ses. Kopte pa arlanda.

    Mike (min Mike) har packat sin Resa i Thailand for signering.

    Sitter just nu i loungen pa Istanbuls flygplats och de har sa konstigt tangentbord har... :-)

    /Cotton-johanna

    SvaraRadera
  12. Istanbul! Det var exotiskt. Släpar tvåbente Mike boken med sig ner? Den kunde jag signerat i sommar hemma...

    Kram och trevlig resa - ses snart!

    SvaraRadera
  13. Hej!

    kan förstå att det är lycka med såna roliga paket ;-)

    Just det, jag har en blogg till.

    http://resedagbok09.blogspot.com/

    Kram igen!

    SvaraRadera
  14. Har just prenumererat på den!

    SvaraRadera