tisdag, december 25, 2007

Fanclubs-klapp

Inte att undra på att Ging ser stolt ut. Han har just fått en egen fanclub i julklapp! På tröjan står det Gings fanclub och på bilden sitter givarna.

Presenten från min systers söner Emil och Dennis gjorde succé - och han tog på sig tröjan direkt. Dvdn är även det en gåva som uppskattades. Över huvud taget tycket Ging att det här med jul är kul! Fast den svenska julmaten intresserar honom inte - när vi var på julmiddag igår åt han inte ett dugg!

Det gjorde däremot jag, otroligt god mat serverades på kalaset; inlagd strömming, sill, lax, köttbullar, Janssons frestelse och en massa annat. GOTT!

Dagen idag har gått i vilans tecken. Jag har spenderat den mesta tiden i hängmattan och läst, Ging föredrar att kolla på nyheter på TV. Vem ska bildar koalitionsregering med PPP? Vad säger dom om att Taksin kommer att komma tillbaka, har det valfuskats och så vidare.

7 kommentarer:

  1. Vad roligt att julkortet kom fram i tid.
    Även jag blir förvånad över vad jag lyckas få ner på papper ibland.
    Ha det bra!!

    SvaraRadera
  2. Vad snygg du vart Ging du ser ju nästan "Biff" ut:) // Dennis

    SvaraRadera
  3. Ja han spänner verkligen upp sig ;-) Jag hade lite svårt att förklara biff för Ging... men han älskar tröjan - och sin fanclub! Ha det, Kram!

    SvaraRadera
  4. Haha, jag vill också ha en egen fan club! Vilken rolig presentidé! Den tänker jag sno... ;)

    Gott slut och Gott Nytt!

    SvaraRadera
  5. Ja, han ser mäkta stolt ut :)
    I vilans tecken gick även vår juldag. Dock pösande i soffan i stället för hängmattan ;)

    SvaraRadera
  6. Pumita; Det är bara att stjäla - no problem madam. Gott slut till dig med!

    Kaarina: snart kan du pösa i hängmatta hos oss - utan att frysa :-)

    SvaraRadera
  7. Malee:
    Det ser jag verkligen fram emot!!!

    SvaraRadera