onsdag, juli 25, 2007

Ordlös onsdag - himlen brinner!

20 kommentarer:

  1. Oh så vackert! Jag älskar solnedgångar och fotograferar dom ofta. Men 9 gånger av 10 misslyckas jag med att få till det vackra ljuset. Är det i Thailand?

    SvaraRadera
  2. Åh, vilka UNDERBARA färger! Solnedgångar är nog nått av det vackraste som finns - och det bästa är att det aldrig blir två exakt likadana.

    SvaraRadera
  3. Inte bara himlen brinner - det gör ju vattnet också! Däremot ser träden ut att klara sig bra från hettan. :-)

    SvaraRadera
  4. Underbar! Tänk vad världen och naturen förändras med olika färger.

    SvaraRadera
  5. Suverän solnedgång! Vart är bilden tagen? Det är inte ofta jag är upp för att se sol uppgången, men när vi var uppe i Phu Kradung var jag uppe 05.00 och det var något magiskt över det.

    SvaraRadera
  6. mycket himmel nu, riktigt tjusigt..alla färger som är med där..

    SvaraRadera
  7. Oerhört vackert, tänk att samma himmel kan vara så varierande och ses av alla.

    SvaraRadera
  8. Mycket vackert och måleriskt.

    SvaraRadera
  9. Otroligt vackert. En sån himmel kan man aldrig få nog av!

    SvaraRadera
  10. Men så underbart.. lite skillnad mot min blå bild. Och trots det är det samma himmel.

    SvaraRadera
  11. Härliga färger! Var i Thailand är bilden tagen?

    SvaraRadera
  12. Visst är det himla vackert, men måste erkänna att detfaktiskt inte är Thailand. Jag är lite otrogen ;-) Det är från en kryssning på Mekong i södra Laos. Ett tips för solnedgångsbilder, använd stativ.

    SvaraRadera
  13. O vilka underbara färger! Jag (som så många andra här) gillar också solnedgångar - har många sådana bilder i datorn.

    SvaraRadera
  14. Åh, vilka färger! Läcker bild.

    SvaraRadera
  15. Det kan vara den vackrast solnedgång jag sett på bild. Mycket bra foto. Jag är mäkta imponerad.

    SvaraRadera
  16. Wow, skickligt att lyckas fånga en solnedgång på bild. Ofta när man (dvs jag) försöker fotografera helt fantastiska solnedgångar så ser det bara ut som skrutt på själva bilden.

    SvaraRadera
  17. Oavsett om bilden är tagen i Thailand eller Laos så är det något av det vackraste jag sett!

    SvaraRadera
  18. Jaaa, den är bra! Lite stolt är jag allt :-) För, som många påpekar, det är sällan man får in en solnedgångs hela glöd genom kameran.

    SvaraRadera