onsdag, december 03, 2008

Vinn mig - igen!


Nu när lugnet lagt sig över landet (en stund iaf) hoppas jag att kärleken till Thailand återuppstår - fast den försvann nog aldrig. Vi svenskar verkar vara mycket tålmodiga vad gäller det leende landet, även när det inte ler!

Det är som Lotta Ö skrev i en kommentar i bloggen: jag längtar redan tillbaka, kaos eller inte. En gång förälskad i Thailand alltid förälskad, spelar ingen roll vad de gör verkar det som.... Då ska ni veta att Lotta satt fast i landet under ockupationen av Suvarnabhumi!

Så, alla Thailandsälskande nätkompisar: Passa på att tävla och vinn min bok "Resa i Thailand". Travelpix har en tävling och Thailandforum har en tävling.

5 kommentarer:

  1. Jättebra att du har en enklare tävling om din bok, den i Thailandsforum passar inte oss som mest trycker på on och off. Jag deltar i din tävling!

    SvaraRadera
  2. Pele, det är inte jag som har tävlingar... men jag hjälper gärna till och pushar lite för tävlingarna. Så tryck till nu och vinn mig ;-)

    Mattias, var så god!

    SvaraRadera
  3. OK, det kanske är Travelpix, men jag Paxar på dej ja, nu börjar du bli riktigt Thailander, när du kallar mej Pele, det gör dom Thaiarna också

    SvaraRadera
  4. Shoo!

    Har gjort fem filmklipp ifran Thailand som ni sakert skulle gilla.

    http://cmj.blogg.se/2008/november/filmklipp-rafting-moppar-och-pandor-i-chian.html

    http://cmj.blogg.se

    SvaraRadera